Reklamacje X-KOM Sp. z o.o.

  • wszystkie: 9

  • w toku:1 (11%)

  • uznano:1 (11%)

  • nie uznano: 7 (78%)

Reklamacja w X-KOM Sp. z o.o.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Lenovo Ideapad 5 15IIL05 Zepsuty zawias Naprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Huawei Watch 2 Sport LTE czarny W zegarku pękło mocowanie paska. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
GeForce GTX 1660 SUPER GAMING X 6GB GDDR5 Niestety karta graficzna mocno piszczy pod obciążeniem. Pisk występuje głównie podczas dużego obciążenia karty. Jest to uzależnione od liczby FPS. Im więcej klatek na sekundę, tym głośniejszy i bardziej natężony pisk. Dla przykładu mogę podać grę Wiedźmin 3. Sprawdzałem ustawienia na 30 FPS, 60 i 75 (jakość grafiki ultra). Dźwięk wydobywa się przy każdych ustawieniach jednakże z różnym natężeniem i głośnością. Pisk jest słyszalny nawet w przypadku mniej wymagających gier z duża liczbą FPS. Przykładowo gra The Sims 3 z odblokowaną liczbą klatek na sekundę (około 240) wydaje równie głośne dźwięki jak bardziej wymagające gry z mniejszą liczba FPS. Problem zauważyłem w lutym. Wcześniej nie testowałem karty pod obciążeniem więc nie jestem w stanie stwierdzić, czy występował on od początku. Karta jednak z biegiem czasu staje się coraz głośniejsza. Na pewno w lutym dźwięki były bardziej ciche niż ma to miejsce obecnie. Niestety problem całkowicie wyklucza kartę z normalnego użytkowania. Karta wydaje głośne piski nawet podczas pracy przy standardowych 60 FPS. Przy niektórych grach bardziej słyszę dźwięki wydawane przez kartę niż emitowane przez głośniki komputera. Komputer znajduje się w pobliżu biurka, a dźwięk jest na tyle głośny i uciążliwy, że praca przy nim nie należy do przyjemności. Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Alloy Elite RGB Cherry MX Brown Podczas pracy na klawiaturze wyłamały się przyciski Ctrl Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
czytnik Ebook Inkbook Prime HD Regulaminowy zwrot towaru zakupionego przez internet. Sprzedawca X-Kom outlet. Zwrócono towar. Sprzedający oddał produkt do serwisu, który stwierdził, że uszkodzony jest mechanicznie ekran ebooka. Jestem na 100% pewny, że nie uszkodziłem czytnika mechanicznie. Czytnik uległ zawieszeniu, a serwis twierdzi, że jest to mechaniczne uszkodzenie. Ja się z tą opinią nie zgadzam. Na forach znalazłem, że serwis zarzuca użytkownikom, że uszkodzili mechanicznie ekran, i chce wymieniać ekran na koszt użytkownika, a przyczyną jest najprawdopodobniej wadliwa bateria, która mogła uszkodzić ekran. Były przypadki uszkodzenie ekranu podczas gdy leżał nieużytkowany. Sprzedawca nic nie mówi o fakcie, że urządzenie jest zawieszone. Wg mojej wiedzy wgranie na nowo oprogramowania może przywrócić urządzenie z zawieszenia i wtedy może się okazać, że ekran nie jest uszkodzony tylko czytnik uległ zawieszeniu. Linki z forum dotyczące wady czytnika Inkbook Prime HD: https://www.wykop.pl/wpis/46749725/reklamowal-ktos-inkbooka-z-legimi-w-artatech-lezal/ https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-prime-hd-nowy-i-od-razu-problemy-t17204.html https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-ostrzezenie-t16645.html https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-prime-hd-awaria-androida-t17257.html Wszystkie opinie z w/w forum potwierdzają, że w moim przypadku występuje takowa wada. A sprzedający wraz z serwisem chcą wyłudzić ode mnie koszty wymiany ekranu, które to nie ja zawiniłem. Podczas sprawdzania ebooka - obchodziłem się z nim jak z przysłowiowym jakiem - delikatnie. Pomimo tego uległ zawieszeniu. A owe rzekome uszkodzenie mechaniczne może być spowodowane zawieszeniem czytnika lub wadą ukrytą baterii. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Telefon Plamy na wyświetlaczu telefonu Naprawa
W TOKU zobacz
Acer Nitro VG270UPBMIIPX W dniu 2019-02-19 20:34 zakupiłem monitor Acer Nitro VG270UPBMIIPX. Po bardzo długim czasie (około 2 miesiące) oczekiwania na produkt, ostatecznie go otrzymałem. Do 19 stycznia 2019 roku, monitor zachowywał się odpowiedniego. Od tego okresu, dolna ramka zaczęło się lekko "uginać", a dnia 20.01.2020 podczas korzystania z monitora, na ekranie w dwóch obszarach pojawiły się ogromne paski, uniemożliwiające korzystanie z monitora - wystąpiła więc istotna wada OPIS WAD: 1.Dolna ramka monitora lekko się ugina, co przekłada się na niestabilność monitora 2.W dolnej części ekranu występują czarne paski 3.Z prawej części monitora występują kolorowe paski oraz czarny , nieregularny kształt 4.W prawym brzegu monitora występuję duży, pionowy, czarny pasek, w miejscu którego powinien być wyświetlany obraz 5.Podczas wyświetlania czarnego obrazu, w górnej części monitora, widać białe kropki, w miejscu których powinien znajdować się wyświetlany obraz 6.Ekran w monitorze jest podświetlony bardzo nierównomiernie, widać to głównie podczas wyświetlania czarnego obrazu, co przekłada się na duży dyskomfort podczas korzystania z monitora Wszelkie defekty są wadami istotnymi, przekładającymi się na brak możliwości korzystania z urządzenia wedle jego przeznaczenia – tj. zgodności towaru z umową Wszelkie opisane przeze mnie powyżej wady, przedstawiam na zdjęciach, które wstawiłem w serwisie zewnętrznym, z powodu iż ze względu na ich ilość nie mogę wstawić ich w załączniku (zdjęcia zostały wykonane podczas wyświetlania różnych obrazów / kolorów, aby przedstawić wady przy różnych scenariuszach użytkowania) Zdjęcia w serwisie zewnętrznym: https://imgur.com/a/WNK74Hi Dołączam także film w serwisie zewnętrznym, okazujący niektóre z powyżej wymienionych wad: https://imgur.com/a/ZL2cDyw Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Samsung Galaxy Note 10 Dostrzegłem, że zakupione przeze mnie urządzenie posiada wadę powłoki oleofobowej. Wada ta jest istotna szczególnie w modelu Note 10, ze względu na dołączony do zestawu rysik. Pisanie po ekranie odbywa się z dużym oporem, wymaga użycia znacznie większej siły niż w posiadanym przeze mnie i także zakupionym wcześniej u Państwa modelu Note 10+, co powoduje znaczne zniekształcenie pisma odręcznego i ogólny dyskomfort użytkowania. Defekt zauważyłem dopiero w dniu 19.10.2019, ponieważ wada objawiła się w momencie ściągnięcia założonej fabrycznie na wyświetlacz folii ochronnej, dopóki tej czynności nie dokonałem użytkowanie smartfonu z nałożoną fabrycznie folią ochronną nie pozwalało na zauważenie defektu wcześniej. Na załączonym filmie, widać porównanie posiadanych przez mnie modeli Note10+ i Note 10. Na potrzeby próby oba modele zostały pozbawione folii ochronnej. W przypadku Nota 10, hydrofobowość powierzchni jest znacznie mniejsza (objawia się to przywieraniem wody do powierzchni), a poziom tarcia rysika podczas pisania nieporównywalnie większy. Ze względu na dołączony do zestawu rysik, wada ta uniemożliwia normalne użytkowanie urządzenia, prawidłowe pisanie po ekranie bez nałożonej folii ochronnej wydaje się niemożliwe. Porównując z innym modelem Note 10 lub Note 10+ różnica w pisaniu po ekranie w moim egzemplarzu i innym, wolnym od wad jest odczuwalna bardzo wyraźnie. Przy umownym podziale ekranu urządzenia na 4 części, w niewielkim stopniu, ale odczuwalna jest także różnica w poziomie tarcia. Prawa górna ćwiartka ekranu pozwala na pisanie z użyciem mniejszej siły podczas przesuwania rysika. Wydaje się to także widoczne podczas testu hydrofobowości, woda destylowana nie przywiera tak łatwo do powierzchni w tym obszarze, co jest widoczne na załączonym filmie. Pragnę także zauważyć, że powierzchnia ekranu nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych, urządzenie jest w stanie idealnym, nie posiada żadnych śladów użytkowania, rys itp., które mogłyby wyjaśniać trudności w użytkowaniu rysika. Ze względu na brak możliwości załączenia filmu do zgłoszenia przesyłam linka do zewnętrznego serwisu. W przypadku problemów z pobraniem itp proszę o kontakt w celu uzgodnienia innej drogi wysyłki pliku wideo. Bardzo proszę o wymianę urządzenia na wolne od wad. Link do pliku obrazującego wadę: https://mega.nz/#!TH502CJK!nnsAILPnD0WDTX6VtXUkSW_8B9GN37gQzqzG48pxjSw Wymiana
UZNANO zobacz
Laptop Lenovo 1. Wentylator terkocze. Od czasu do czasu terkotanie ustaje i słychać zwykły szum, jednak po jakimś czasie jest znów słyszalne. Dźwięk nagrałem dyktafonem, a nagrania zamieszczam na pulpicie. Taki sam problem przedstawiony jest też na poniższym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=jJiAC2iGhxk 2. Lewy zawias jest uszkodzony i działa z większym oporem niż prawy zawias. Przy otwieraniu i zamykaniu laptopa obudowa wygina się. Zawias uszkodził się pomimo, że laptop praktycznie przez cały okres użytkowania stał nieruchomo na biurku i był bardzo rzadko otwierany. 3. Obudowa z lewej strony jest pęknięta. Została ona uszkodzona przez wadliwy zawias. 4. Obudowa jest źle spasowana. Z prawej strony szpara jest większa niż z lewej strony (patrząc od góry). 5. Komputer nie jest w ogóle w stanie przejść w stan uśpienia. 6. Laptop na zasilaniu bateryjnym działa dużo krócej niż 2 godziny (przy ustawieniu mniejszej wydajności i przeglądaniu stron internetowych). Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.