zgłoszenie 919/2020/X-KOM Sp. z o.o.

dodał:

Przemysław
42-202 Częstochowa, ul. Bojemskiego 25
czytnik Ebook Inkbook Prime HD
Niezgodność z opisem
RMA/20367/20
2020-01-25
2020-02-01
Regulaminowy zwrot towaru zakupionego przez internet. Sprzedawca X-Kom outlet. Zwrócono towar. Sprzedający oddał produkt do serwisu, który stwierdził, że uszkodzony jest mechanicznie ekran ebooka. Jestem na 100% pewny, że nie uszkodziłem czytnika mechanicznie. Czytnik uległ zawieszeniu, a serwis twierdzi, że jest to mechaniczne uszkodzenie. Ja się z tą opinią nie zgadzam. Na forach znalazłem, że serwis zarzuca użytkownikom, że uszkodzili mechanicznie ekran, i chce wymieniać ekran na koszt użytkownika, a przyczyną jest najprawdopodobniej wadliwa bateria, która mogła uszkodzić ekran. Były przypadki uszkodzenie ekranu podczas gdy leżał nieużytkowany. Sprzedawca nic nie mówi o fakcie, że urządzenie jest zawieszone. Wg mojej wiedzy wgranie na nowo oprogramowania może przywrócić urządzenie z zawieszenia i wtedy może się okazać, że ekran nie jest uszkodzony tylko czytnik uległ zawieszeniu. Linki z forum dotyczące wady czytnika Inkbook Prime HD: https://www.wykop.pl/wpis/46749725/reklamowal-ktos-inkbooka-z-legimi-w-artatech-lezal/ https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-prime-hd-nowy-i-od-razu-problemy-t17204.html https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-ostrzezenie-t16645.html https://forum.eksiazki.org/inkbook-f187/inkbook-prime-hd-awaria-androida-t17257.html Wszystkie opinie z w/w forum potwierdzają, że w moim przypadku występuje takowa wada. A sprzedający wraz z serwisem chcą wyłudzić ode mnie koszty wymiany ekranu, które to nie ja zawiniłem. Podczas sprawdzania ebooka - obchodziłem się z nim jak z przysłowiowym jakiem - delikatnie. Pomimo tego uległ zawieszeniu. A owe rzekome uszkodzenie mechaniczne może być spowodowane zawieszeniem czytnika lub wadą ukrytą baterii.
Odstąpienie od umowy , Inne: zwrot regulaminowy-zakup przez internet
NIE UZNANO
Sprzedający X-kom outlet. chce mnie obciążyć kosztami wymiany ekranu u producenta Aratech. Wg mnie bezzadanie. Nie przyjmują moich argumentów, że czytnik się zawiesił podczas użytkowania, tylko próbują wyłudzić naprawę ekranu stanowiącą 75% kosztu urządzenia. Dodatkowo sprzęt był z outletu, używany z 24 miesięczną gwarancją. Podczas sprawdzania urządzenia po otrzymaniu urządzenie zawiesiło się. Dlatego dokonałem regulaminowego zwrotu towaru zakupionego przez internet.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.