Reklamacje NEONET S.A.

  • wszystkie: 18

  • w toku:12 (67%)

  • uznano:2 (11%)

  • nie uznano: 4 (22%)

Reklamacja w NEONET S.A.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Czajnik elektryczny amica Uszkodzony towar Wymiana
W TOKU zobacz
android Nokia7,2 awaria urządzenia po naprawie. Brak dostępu do panelu ekranu podczas połączeń Wymiana
W TOKU zobacz
Android Nokia 7.2 towar został oddany 19.05.2020.po uruchomieniu stwierdzono wadę przy wykonywaniu połączeń. Ekran pdzy nawiązywaniu i odbieraniu połączeń wygasza i nie reaguje na dotyk,jest czarny.Proszę o wymianę uszkodzonego aparatu Wymiana
W TOKU zobacz
odkorzaczGorenje SVC 144FBK Szczotka chodzi głośno ( jakby nie równo pracowała) Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
ZMYWARKA ES5512LOW NIE ODPROWADZA WODY , WYMIANA ŻLE WYPROFILOWANEGO KOSZA GÓRNEGO , NAPRAWA KOSZA DOLNEGO (ZACINA SIĘ NA PROWADNICACH) W TOKU zobacz
Hulajnoga Nie zgodność z opisem. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Tablet HUAWEI Pękniety górny lewy róg na wyświetlaczu i wygięty tył UZNANO zobacz
Telefon Samsung Galaxy S9+ (G965F) Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 22.12.2018 r. smartfon SAMSUNG Galaxy S9+, który kosztował 3396,00 zł, jest wadliwy. Po zaczerpnięciu pomocy u powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta postanowiłem złożyć reklamację towaru. Zgłaszam, że sprzęt kupiony w Waszym sklepie jest niezgodny z umową. Chciałbym nadmienić, że wady urządzenia mają charakter istotny, gdyż urządzenie nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć, oraz nie jest przydatny i sprawny do celów, w jakich został zakupiony (art. 556 i 560 Kodeksu cywilnego). Stwierdzoną wadą jest przede wszystkim bateria. Użytkowanie z telefonu jest wyjątkowo uciążliwe, gdyż bateria potrafi bezczynnie się rozładować w kilka sekund lub minut. Często również się zdarza, że mimo podłączenia dedykowaną ładowarką to telefon przestaje korzystać z „Szybkiego ładowania” przez co ładuje się wiele godzin. Nawet przy stanie baterii około 50% - 70%, telefon rozładowuje się w ciągu minuty (pozostawiłem w pamięci telefonu kilka zrzutów ekranu dla usprawnienia postępowania reklamacyjnego). Jest to dla mnie o tyle istotne, ponieważ wiele razy zdarzyło mi się, że wszystkie prace i inne ważne dokumenty, które wykonywałem, przepadają właśnie z tego powodu niezależnie ode mnie, a kupiłem go również ze względu na wydajność oraz wytrzymałą baterię. Telefon powinien działać prawidłowo na baterii, gdyż tak jak w tym przypadku uniemożliwia to w pełni korzystanie z urządzenia, ponieważ jest to sprzęt mobilny i tego typu wady nigdy nie powinny mieć miejsca. Dodatkowo telefon czasami odłącza się od sieci nawet w centrum miasta. Sprawdzałem na innych urządzeniach czy jest to winna operatora, czy urządzenia, lecz na innych smartfonach nigdy taka sytuacja mi się nie zdarzyła. Telefon w pewnym momencie wyłącza sieć, przez co jednocześnie też rozmowy, które prowadzę. Smartfon powinien przede wszystkim działać i dzwonić, ale niestety to urządzenie nie pozwala mi na tak proste i podstawowe czynności. Zważając na powyższe, na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeksu cywilnego (art. 560 § 1) odstępuję od umowy. Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej reklamacji. Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
odkurzacz/phillips blad SE- kontakt z serwisem, blad po raz drugi Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
Telewizir Znikł obraz Wymiana
W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.