zgłoszenie 587/2019/X-KOM Sp. z o.o.

dodał:

Leszek
42-202 Częstochowa ul. Bojemskiego 25
Samsung Galaxy Note 10
inne
Rękojmia
RMA/156227/19
2019-09-22
2019-10-20
Dostrzegłem, że zakupione przeze mnie urządzenie posiada wadę powłoki oleofobowej. Wada ta jest istotna szczególnie w modelu Note 10, ze względu na dołączony do zestawu rysik. Pisanie po ekranie odbywa się z dużym oporem, wymaga użycia znacznie większej siły niż w posiadanym przeze mnie i także zakupionym wcześniej u Państwa modelu Note 10+, co powoduje znaczne zniekształcenie pisma odręcznego i ogólny dyskomfort użytkowania. Defekt zauważyłem dopiero w dniu 19.10.2019, ponieważ wada objawiła się w momencie ściągnięcia założonej fabrycznie na wyświetlacz folii ochronnej, dopóki tej czynności nie dokonałem użytkowanie smartfonu z nałożoną fabrycznie folią ochronną nie pozwalało na zauważenie defektu wcześniej. Na załączonym filmie, widać porównanie posiadanych przez mnie modeli Note10+ i Note 10. Na potrzeby próby oba modele zostały pozbawione folii ochronnej. W przypadku Nota 10, hydrofobowość powierzchni jest znacznie mniejsza (objawia się to przywieraniem wody do powierzchni), a poziom tarcia rysika podczas pisania nieporównywalnie większy. Ze względu na dołączony do zestawu rysik, wada ta uniemożliwia normalne użytkowanie urządzenia, prawidłowe pisanie po ekranie bez nałożonej folii ochronnej wydaje się niemożliwe. Porównując z innym modelem Note 10 lub Note 10+ różnica w pisaniu po ekranie w moim egzemplarzu i innym, wolnym od wad jest odczuwalna bardzo wyraźnie. Przy umownym podziale ekranu urządzenia na 4 części, w niewielkim stopniu, ale odczuwalna jest także różnica w poziomie tarcia. Prawa górna ćwiartka ekranu pozwala na pisanie z użyciem mniejszej siły podczas przesuwania rysika. Wydaje się to także widoczne podczas testu hydrofobowości, woda destylowana nie przywiera tak łatwo do powierzchni w tym obszarze, co jest widoczne na załączonym filmie. Pragnę także zauważyć, że powierzchnia ekranu nie posiada żadnych uszkodzeń mechanicznych, urządzenie jest w stanie idealnym, nie posiada żadnych śladów użytkowania, rys itp., które mogłyby wyjaśniać trudności w użytkowaniu rysika. Ze względu na brak możliwości załączenia filmu do zgłoszenia przesyłam linka do zewnętrznego serwisu. W przypadku problemów z pobraniem itp proszę o kontakt w celu uzgodnienia innej drogi wysyłki pliku wideo. Bardzo proszę o wymianę urządzenia na wolne od wad. Link do pliku obrazującego wadę: https://mega.nz/#!TH502CJK!nnsAILPnD0WDTX6VtXUkSW_8B9GN37gQzqzG48pxjSw
Wymiana
UZNANO

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.