Reklamacje TUI Poland Sp. z o.o.

  • wszystkie: 9

  • w toku:2 (22%)

  • uznano:1 (11%)

  • nie uznano: 6 (67%)

Reklamacja w TUI Poland Sp. z o.o.? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
impreza turystyczna Uchybienia w sposobie wykonania umowy polegają na poniższych niezgodnościach usług oferowanych przez Hotel H10 Tindaya**** w stosunku do zapisów materiałów przekazanych przez TUI Poland Sp. zo.o.:-kategoria Wyżywienie: • Zamknięta restauracja „Route 66” -kategoria Sport i Wellness: • Zamknięta siłownia • Zamknięta strefa spa • Zamknięta sauna fińska i sauna parowa • Zamknięte masaże • Zamknięte zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne -kategoria Dla dzieci: • Zamknięty Mini-klub • Brak animacji dla dzieci • Zamknięty plac zabaw -kategoria Basen: • Zamknięty basen zewnętrzny podgrzewany dla dzieci • Zamknięty basen zewnętrzny ze słodką wodą • Zamknięty aquapark dla dzieci • Zamknięty basen wewnętrzny w strefie spa Obniżenie ceny
W TOKU zobacz
bardzo nieudany pobyt w My Aegean Star Hotel Niezgodność oferty ze stanem rzeczywistym, m.in. bardzo brudny hotel, niekompetentna obsługa, monotonny jadłospis; bywało, że nie starczało jedzenia dla wszystkich oraz sztućców, brudna plaża - niedopałki papierosów, zużyte pampersy, puszki, butelki etc. i nikt tego nie sprzątał, brak serwisu plażowego, choć był zawarty w ofercie, wg oferty Internet miał być na terenie całego obiektu, jednak nie był, a jeśli już to tylko w lobby i bardzo słabo działający. Hotel po naszym pobycie zniknął z oferty TUI z uwagi na liczne skargi. W ofercie widniał jako czterogwiazdkowy a taki nie był. W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.