Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 97

  • w toku:39 (40%)

  • uznano:22 (23%)

  • nie uznano: 36 (37%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Smartwatch Przyczyną reklamacji są widoczne pod szybką wyświetlacza na rantach pęcherze powietrza. Na ekranie są widoczne 2 delikatne ryski. Zegarek był normalnie użytkowany. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Maszynka do Strzyżenia EHC01 VESTA Maszynka na początku działała dobrze, ale po kilku użyciach zaczęła się zacinać i praktycznie przestała ścinać włosy, pomimo użytkowania, czyszczenia i konserwacji zgodnej z instrukcją. Teraz jak widać na załączonym filmie maszynka prawie nie tnie włosów. Wymiana
UZNANO zobacz
lodówka Zbyt głośna praca lodówki, Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Lodówka Zbyt głośna praca lodówki Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Monitor/LG Po pierwsze, produkt w czasie grania na komputerze o specyfikacji: • Płyta Główna: ASRock B450M-Pro4; • Procesor: Ryzen 5 2600; • Karta Graficzna: Gigabyte RX 5600XT; oraz: • Płyta główna: MSI Z97 MPOWER; • Procesor: I7-4790K; • Karta Graficzna: GTX 1070; podłączony interfejsem DisplayPort – DisplayPort za pomocą przewodu SAVIO, kiedy rozdzielczość monitora jest ustawiona na FullHD (1920x1080), częstotliwość odświeżania wynosi 75Hz i działa z włączoną funkcją FreeSync na monitorze i w programie sterowania AMD Radeon Software, dochodzi do samoistnego wyłączenia się ekranu na okres około 2 sekund. Problem jest irytujący, uniemożliwia komfortowe korzystanie (produkt jest rekomendowany jako sprzęt do grania i kupiłem ten produkt z myślą do grania). Zjawisko te zostało udokumentowane na filmach, które wysyłam w załączniku. Filmy te zostały również umieszczone na serwisie YouTube, jako przestroga przed tym produktem. Po drugie, monitor jest opisywany jako 75Hz. Przy takiej częstotliwości zachodzą niedogodności opisane w punkcie pierwszym. Częstotliwością, która umożliwia komfortowe korzystanie 60Hz. Można potraktować to, jako celowe wprowadzenie w błąd klienta, na jego niekorzyść. Jako konsument byłem przekonany, że ustawienie odświeżania ekranu na 75Hz będzie zalecane, a nie 60Hz, jak jest podanie w instrukcji dołączonej przez producenta. Po trzecie, w czasie użytkowania produkt, spotkałem się z migotaniem pionowych pasków, które udokumentowałem i załączyłem w załączniku. Dochodzi do tego podczas normalnej pracy, lecz spotkałem się z nim, kiedy włączyłem spersonalizowaną opcję monitora „FPS1”. Zjawisko te prowadzi do dyskomfortu i ma negatywny wpływ na użytkownika. Po czwarte, na monitorze można zobaczyć nierównomierne podświetlenie matrycy. Okolice ramki oraz środek są jaśniejsze, niż reszta monitora. Po zaczrępnięciu opinii od profesjonalnego informatyka, uważa on, iż monitor nie nadaje się do pracy i posiada jaką wadę. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Telefon Redmi Note 8T Uszkodzony przycisk power. Telefon zachowuje się jakby w/w przycisk cały czas był wciśnięty, Co chwilę samoczynnie wyłącza się i włącza. Naprawa
Wymiana
UZNANO zobacz
- Samsung Dual Cook NV70M3541RB, piekarnik elektryczny, nr kat. 1133489 Wyłamany zawias drzwi, uszkodzona powłoka lakieru przy krawędzi drzwi. Piekarnik nie używany, usterka stwierdzona po rozpakowaniu. Wymiana
Odstąpienie od umowy
UZNANO zobacz
Monitor LG24MP59G-P Z Włączoną opcji FreeSync, monitor podłączony przez kabel typu DisplayPort traci obraz (robi się cały czarny), mimo że cały czas pozostaje włączony (dioda LED cały czas się świeci) . Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
Telefon Nokia 8 Sirocco Bateria nie trzyma, gps nie działa, ekran się odkleja, telefon nie ładuje, pliki z komputera na telefon się nie przesyłają Naprawa
Wymiana
W TOKU zobacz
Lodówka Whirlpool W7 821I OX Lodówka w górnej komorze (tj. nie w zamrażalniku, tylko w głównej komorze) przestała chłodzić. Nalepka kontrolna przestała "wyświetlać" OK. Dzieje się tak nawet przy ustawieniu najniższej możliwej temperatury (2°C). Niezależnie od ustawienia, temperatura w komorze wynosi około 15°C. Zgodnie z instrukcją upewniłem się, czy skraplacz nie jest zakurzony ani zabrudzony (nie jest). Lodówka przy montażu została wypoziomowana przez technika sklepu EURO. Naprawa
W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.