Reklamacje RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

  • wszystkie: 97

  • w toku:39 (40%)

  • uznano:22 (23%)

  • nie uznano: 36 (37%)

Reklamacja w RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Laptop thinkpad e15 Druga rękojmia towar wrócił nienaprawiony Wymiana
Odstąpienie od umowy
UZNANO zobacz
Pad ps4 Problem z analogami. Podczas użytkowania przyciski działają tak jakby były cały czas wciśnięte, a nie są. Naprawa
W TOKU zobacz
Czytnik ebook InkBook prime hd ekran wciaz wyswietla wygaszacz pomimo wlaczania, resetowania i ladowania urzadzenia, urzadzenie nie bylo mechanicznie uszkodzone nie upadlo, nic w nie nie uderzylo Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
Telefon komórkowy samsung A70 Odklejenie się wyświetlacza - matrycy z nieustalonej przyczyny w wyniku czego nastąpiło zerwanie kabla, a następnie po upadku na podłoże wyświetlacza jego stłuczenie Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
wypiekacz do chleba Ariete Po rozpakowaniu pudełka i wyjęciu urządzenia okazało się , że z jednej strony produkt jest wgnieciony. Nie próbowałam go uruchomić, więc nie wiem czy działa. Wymiana
UZNANO zobacz
Telefon Xiaomi Mi 9 Podczas próby powiększenia zdjęć dwoma palcami ekran telefonu zaczyna wariować, nie da się przybliżyć ani oddalić, podczas ładowania bateri w okolicach aparatu telefon osiąga wysoką temperaturę, gubi zasięg, Telefon został oddany drugi raz na reklamacje, serwis podczas pierwszej reklamacji nie stwierdził żadnych wad i odesłał telefon do punktu sprzedażowego gdzie została zgłoszona reklamacja, podczas odbioru telefonu i włączeniu go przy pracowniku sklepu telefon nadal był nie sprawny, wystąpił problem który był reklamowany, pracownik sklepu nagrał krótki filmik aparatem fotograficznym która miał być dołączony do reklamacji dla serwisu, Numer pierwszej reklamacji 7305009975 Naprawa
W TOKU zobacz
Laptop Thinkpad E15 Zakupiłem laptop Lenovo. Laptop jest wyposażony w program do zabezpieczenia baterii przed jej zużywaniem. Tymczasem został wyłączony i ta funkcja nie działa od początku. Wsparcie lenovo nie potrafi sobie poradadzic za każdym razem słyszy się co innego po niecalych dwóch miesiącach bateria się zużyła i zamiast pracować 10 godzin jak w opisie pracuje 3 godziny, Ucieka jej pojemność po nocy o 15 procent Jest to niezgodne z umową bo kupiłem laptopa z oprogramowaniem lenovo które nie działa na laptopie lenovo. Każdy konsultant Lenovo mówi co innego laptop robił się głośny. Euro agd poinformował mnie ze ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji a po 14 dniach może wysjac laptopa du serwisu, tak mnie poinformowano. Zatem od razu muszę się przygotować na długi czas z tego co zrozumiałem. Jednakże w protokole nie zapisano śladów użytkowania i uszkodzeń, co potwierdza. Ze nie ja go uszkodziłem dodam tylko że laptop miał tylko 11 cykli ładowań jest nowy. Problem w tym że obecnie w czasach pandemii zostałem bez narzędzia do pracy. Czekam na wynik. Jestem zawiedziony praca laptopa. Wolę odstspic od umowy i odzyskać pieniądze bo usterki są duże a nie są uszkodzeniem mechanicznym a wadą istotna bo bateria nie pozwala na pracę dodam tylko że bateria ma zerowy procent zużycia według programów diagnostycznych Naprawa
UZNANO zobacz
Lodówka Amica FY418.4DFCX Uległa perforacji szyna po której porusza się dolna szuflada, co utrudnia jej wysuwanie. Naruszona została szczelność lodówki od wewnątrz. Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Lodówka/ Samsung brak możliwości przełożenia zawiasu dolnych drzwi z uwagi na brak wywierconych otworów mocujących zawias co czyni drzwi lodówki jednostronnymi co jest niezgodne z opisem Wymiana
W TOKU zobacz
Pralka automatyczna Indesit Pralka uszkodzona, woda cały czas się leje do niej, czy jest włączona czy nie. Nie działa od zakupu, stwierdzono to już w dniu dostarczenia. Ma wgniecenie z boku i przecieka. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.