Reklamacje Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

  • wszystkie: 16

  • w toku:9 (56%)

  • uznano:2 (13%)

  • nie uznano: 5 (31%)

Reklamacja w Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Odmowa wydania pluszaka -słodziaka odmowa wydania bonusa W TOKU zobacz
brak wołczera na zakupionego karpia zakupiłem w dn.23.12.2020 r. karpia, miał być wołczer do wykorzystania, a nie został wydrukowany. zakup dokonany był tylko jedorazowo 23 grudnia. nikomu nie udostępniałem karty biedronka i zakupiłem ok 1kg karpia. po rozmowie z kierownikiem, policił złożyć reklamację. W TOKU zobacz
Świerk zielony choinka na pniu Przedmiot uszkodzony. W TOKU zobacz
MYJKA CIŚNIENIOWA NIE PODAJE CIŚNIENIA Naprawa
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Żywność Witam dziś kupowałam banany w Biedronce. Mam dwie pozycje na paragonie. Jedne policzone z promocją drugie nie. Jednak nie wykorzystałam limitu 5kg żebym miała policzone normalnie. Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy W TOKU zobacz
Opaska inteligentne słuchawki hykker Uszkodzony wyświetlacz,nie włącza sie W TOKU zobacz
Wiertarko wkrętarka Nie działa na 2 biegu UZNANO zobacz
urządzenie wielofunkcyjne Urszula Moroń Gostyń 22.07.2020r. ul. Pszczyńska 263 43-176 Gostyń Telefon 784521110 Odwołanie Dotyczy urządzenia nr 174004121900123 Robot Kuchenny Wielofunkcyjny zakupiony 5.12.2017 . Urządzenie uległo awarii , w dniu 28.11.2019 zostało w ramach gwarancji oddane do sklepu Biedronka, celem naprawy lub wymiany . Urządzenie zostało naprawione w dniu 11.12.2019. Po moich telefonach i poszukiwaniach otrzymałam urządzenie w dniu 27.02.2020 brudne i zniszczone , w związku że nie posiadam opakowania zapakowałam urządzenie szczelnie do dużej torby , jednak sklep Biedronka przepakował je do pudła po bananach i woził je chyby pomiędzy warzywami . Po trzykrotnym użyciu urządzenia ponownie się zepsuło , w dniu 15.06.20 oddałam urządzenie ponownie do sklepu Biedronka , odmówiono mi naprawy w ramach gwarancji , urządzenia znowu musiałam poszukiwać ,oddano mi je 3.07.20 Uważam że moje urządzenie powinno być objęte gwarancją na naprawę , oraz sklep Biedronka powinien lepiej obchodzić się z powierzonym sprzętem a nie przemieszczać go miedzy workami z ziemniakami , przez co nie dość że jest zepsuty to jeszcze dodatkowo zniszczony. Koszt zakupu urządzeni nie był mały aby pozwolić sobie na wyrzucenie go . Naprawa
Wymiana
W TOKU zobacz
Ekspres ciśnieniowy Hoffen Mleko trzeba ręcznie zatrzymywać z przycisku (przelewa) błąd w spienianiu mleka. W TOKU zobacz
zabawka koparka i wóz strażacki zabawki przestały się włączać, włącznik nie reaguje Odstąpienie od umowy UZNANO zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.