Reklamacje Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

  • wszystkie: 16

  • w toku:9 (56%)

  • uznano:2 (13%)

  • nie uznano: 5 (31%)

Reklamacja w Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)? Monitoruj ją, żeby zwiększyć swoje szanse na uznanie!
Kliknij i sprawdź czym jest monitoring!

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Odmowa wydania pluszaka -słodziaka odmowa wydania bonusa W TOKU zobacz
brak wołczera na zakupionego karpia zakupiłem w dn.23.12.2020 r. karpia, miał być wołczer do wykorzystania, a nie został wydrukowany. zakup dokonany był tylko jedorazowo 23 grudnia. nikomu nie udostępniałem karty biedronka i zakupiłem ok 1kg karpia. po rozmowie z kierownikiem, policił złożyć reklamację. W TOKU zobacz
Świerk zielony choinka na pniu Przedmiot uszkodzony. W TOKU zobacz
Żywność Witam dziś kupowałam banany w Biedronce. Mam dwie pozycje na paragonie. Jedne policzone z promocją drugie nie. Jednak nie wykorzystałam limitu 5kg żebym miała policzone normalnie. Proszę o pozytywne rozpatrzenie sprawy W TOKU zobacz
Opaska inteligentne słuchawki hykker Uszkodzony wyświetlacz,nie włącza sie W TOKU zobacz
urządzenie wielofunkcyjne Urszula Moroń Gostyń 22.07.2020r. ul. Pszczyńska 263 43-176 Gostyń Telefon 784521110 Odwołanie Dotyczy urządzenia nr 174004121900123 Robot Kuchenny Wielofunkcyjny zakupiony 5.12.2017 . Urządzenie uległo awarii , w dniu 28.11.2019 zostało w ramach gwarancji oddane do sklepu Biedronka, celem naprawy lub wymiany . Urządzenie zostało naprawione w dniu 11.12.2019. Po moich telefonach i poszukiwaniach otrzymałam urządzenie w dniu 27.02.2020 brudne i zniszczone , w związku że nie posiadam opakowania zapakowałam urządzenie szczelnie do dużej torby , jednak sklep Biedronka przepakował je do pudła po bananach i woził je chyby pomiędzy warzywami . Po trzykrotnym użyciu urządzenia ponownie się zepsuło , w dniu 15.06.20 oddałam urządzenie ponownie do sklepu Biedronka , odmówiono mi naprawy w ramach gwarancji , urządzenia znowu musiałam poszukiwać ,oddano mi je 3.07.20 Uważam że moje urządzenie powinno być objęte gwarancją na naprawę , oraz sklep Biedronka powinien lepiej obchodzić się z powierzonym sprzętem a nie przemieszczać go miedzy workami z ziemniakami , przez co nie dość że jest zepsuty to jeszcze dodatkowo zniszczony. Koszt zakupu urządzeni nie był mały aby pozwolić sobie na wyrzucenie go . Naprawa
Wymiana
W TOKU zobacz
Ekspres ciśnieniowy Hoffen Mleko trzeba ręcznie zatrzymywać z przycisku (przelewa) błąd w spienianiu mleka. W TOKU zobacz
Express ciśnieniowy Hoffen Przygotowując kawę mleko leci za szybko i przelewa się w filżance.Wtedy kawa jest zimna.Nie można zmiejszyć ilości mleka. W TOKU zobacz
Wyciskarka wolnoobrotowa Po podłączeniu nie można uruchomić Naprawa
Wymiana
W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.