Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 16

  • w toku:9 (56%)

  • uznano:2 (13%)

  • nie uznano: 5 (31%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Express ciśnieniowy Hoffen Przygotowując kawę mleko leci za szybko i przelewa się w filżance.Wtedy kawa jest zimna.Nie można zmiejszyć ilości mleka. W TOKU zobacz
Wyciskarka wolnoobrotowa Po podłączeniu nie można uruchomić Naprawa
Wymiana
W TOKU zobacz
Jedzenie dla kota Problem ze zwrotem nie otwartego towaru do sklepu. Dzień dobry 16.11.2019 o 15:51 byłam w sklepie Biedronka w Zielonej Górze Sklep 4082 ul. Łeżyca Inwestycyjna 1 66-016 Łeżyca Sugerując się wasza gazetka produktu jedzenia dla kota sheba gdzie wielkimi literami jest napisane że 4 pack kosztuje 3,99 drugi za darmo kupiłam 22 opakowania jedzenia uważając że tak właśnie będzie jednak w rzestywistosci okazało się inaczej. Płacąc rachunek okazało się że jest dość wysoki zapytałam się kasjerki dlaczego taki wysoki wyszedł a pani w kasie odpowiedziała że jest wszystko w porządku rabat za jedzenie dla kota wszedł. No więc zapłaciłam bo jak zwykle była kolejka w sklepie i klienci się denerwowali myśląc że odejdę na bok i zobaczę na spokojnie paragon bo ciągle uważałam że coś mi nie pasuje mimo zapewnień kasjera. I dobre miałam przeczucie bo jedzenie dla kota weszło w regularnej cenie 7,99 za 4 pack a nie 3,99 za 4 pack jak jest podkreślam WIELKIMI literami napisane. Potem zwróciłam się do kasjerki, pani na kasie nie umiala mi odpowiedzieć co się tam nie zgadza więc zawołała kierownika który nie chciał przyjąć zwrotu tych saszetek bo w tej cenie ich nie chciałam. Kierownik Sam nie miał pojęcia ani kasjerka że jest limit to jakim cudem klient ma to wiedzieć skoro jest to napisane malutkimi literkami a ja mając prawie 70 lat lupy przy sobie nie noszę. Dopiero bo mojej interwencji kierownik poszedł sprawdzić cenę i wtedy dopiero się dowiedziałam że jest limit już nie wspomnę o tym że pół sklepu przyglądalo się tej sytuacji co powodowało u mnie stres i dyskomfort. Wtedy też dowiedziałam się od kierownika że zwrotu mi nie przyjmie bo wydał mi naklejki a ja byłam skłonna mu je oddać bo ich nie potrzebowałam. Ja tych saszetek w tej cenie niechce proszę o możliwość ich zwrotu, jestem zszokowana takim podejściem do klienta. Bo z tego co wiem w tej biedronce zwroty zależą od humoru kierownika. Jednym przyjmują innym nie. Byłam świadkiem jak któregoś dnia inny kierownik przyjmował zwrot fileta z kurczaka. Tak nie można traktować klientów bo moim zdaniem jest to świadome wprowadzanie klienta w błąd zaczynając od podkreślania wielkimi literami mniejszych cen a limitów itp. Malutkimi aby klient nie zauważył, po drugie brakiem znajomości przez personel sklepu aktualnych promocji i ich limitów a także załatwianie takich spraw na forum sklepu przy klientach. Proszę o interwencję i zwrot pieniędzy ponieważ na taki zakup mnie nie stać musiałam zrezygnować z innych rzeczy żeby za to zapłacić i wstydu sobie więcej nie robić. NIE
UZNANO
zobacz
Odkurzacz Cyklonowy rozerwanie rury odkurzacza Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
odkurzacz popękało łaczenie Naprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Opiekacz do kanapek Pęknięcie zawiasu podczas użytkowania NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.