Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 97

  • w toku:39 (40%)

  • uznano:22 (23%)

  • nie uznano: 36 (37%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Głośnik Sony SRS XB2 Szumy, trzaski podczas odtwarzania muzyki niezależnie od źródła dźwięku. Występują one w różnym czasie pd momentu startu urządzenia. Został załączony filmik z usterką. Naprawa
Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
TV Sharp Zakupiony telewizor SHARP LC-43CFG6002E po paru tygodniach użytkowania zaczeły sie problemy. TV zaczął sie sporadycznie zawieszać, aż w końcu 15.02.2018. odmówił posłuszeństwa, nr. rekl.13057/02/2018. Towar wysłałem na reklamację wierząc w jego skuteczną naprawe, jednak po usunięciu usterki gwarancyjnej problemy z zawieszaniem ustąpiły jedynie na kila tygodni. Kolejna reklamacja miała miejsce 15.02. 2019r ( 22130/02/2019) i była poprzedzona bardzo częstymi i długotrwałymi zacięciami odbiornika. Po kolejnej naprawie (wymiana płyty głównej) telewizor sprawował sie bez zarzutów jedynie kilka dni, później znowu nastąpiło coraz częstsze zawieszanie sie aż w końcu Tv przestał sie uruchamiać 23.04.2019. Nie oczekuję zwrotu gotówki, a wymiany TV na wolny od wad Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Telefon Huawei P10 Lite Zła jakość odtwarzanego nagranego dźwięku oraz słaba siła dźwięku podczas rozmowy a także przerywanie rozmów. Naprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Telewizor Otrzymany produkt posiada wadę fabryczną w postaci defektu ekranu. Produkt został zakupiony jako nowy i wolny od wad. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Przelewowy ekspres do kawy Nie działa młynek do kawy, nie utrzymuje temperatury. Naprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Telefon ZTE Blade L5 Pracownicy sklepu porysowali ekran nowego telefonu podczas rozpatrywania innej reklamacji. Sklep, zamiast stanąć na wysokości zadania, wziąć odpowiedzialność za uszkodzenia powstałe z winy pracowników, i pokazać klasę - najpierw robi z klienta wariata, a następnie wielokrotnie odmawia wymiany telefonu i odstąpienia od umowy, proponując wspaniałomyślnie bonifikatę w wysokości 99 zł (telefon kosztował 299 zł, nie posiadał ŻADNYCH uszkodzeń mechanicznych i był użytkowany jedynie przez 1,5 miesiąca. Dodaję zdjęcia telefonu, (wykonane przez pracownika sklepu) podczas składania przyjmowania pierwszej reklamacji, na których wyraźnie widać, ze sprzęt nie jest w żaden sposób uszkodzony. Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.