Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 1 (100%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
pobyt w ośrodku nie zgodność z opisem. Mieliśmy 2 pokoje, w naszych pokojach brak lodówki (musiałam wyrzucić wszystkie produkty mleczne przywiezione ze sobą na około 50 PLN) , brak TV, brak WI-FI, grubość materacy do 5 cm, stelaż pod każdym łóżkiem był niekompletny, listwy były w odległości ponad 10-20 cm jedna od drugiej w celu oszczędzania, łóżka bardzo twarde, rano wszystko boli, basen był brudny, po zgłoszeniu wyczyszczony, jednak nie korzystaliśmy z basenu, brak filtrów oraz podgrzewania, spóźniliśmy się na kolację pierwszego dnia, została wyrzucona przez właścicielkę ze słowami, że nie jest nasza służącą by trzymać kolację dla spóźnialskich, byliśmy z dwojgiem dzieci, moglibyśmy zjeść kolację nawet chłodną, niestety nam nie pozwolili, w okolicy brak możliwości kupić jedzenie, dzieci musiały się położyć głodne, śniadanie i kolacja następnego dnia były pyszne, niestety na śniadaniu do płatków kukurydzianych było podane zimne mleko, by zrobić kasze dzieciom musieliśmy wymieszać wrzątek z zimnym mlekiem. Hotel znajduje się bardzo wysoko, planowaliśmy urlop na rowerkach, do hotelu 1,8 km mocno pod górkę, z dziećmi na rowerkach taki podjazd jest bardzo uciążliwy. Niestety musieliśmy zrezygnować z pobytu po 2 dniach. Nie stwierdzam, że ośrodek jest zły, po prostu nie dla każdego. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.