Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:1 (100%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 0 (0%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Huawei P30 Pro W telefonie z certyfikacją IP68 (wodoodporny) zlecono usługę wymiany baterii w Autoryzowanym Serwisie Huawei. Po naprawie telefon uległ uszkodzeniu (nie włącza się) po niewielkim kontakcie z wodą. Zareklamowano jakość naprawy autoryzowanego serwisu oraz wnioskowano o przywrócenie sprawności telefonu. Wysunięto takie żądania z uwagi na nieświadomość użytkownika co do niepełnej sprawności (braku wodoodporności) po naprawie. Reklamację zgłoszono, sprawa monitorowana również w mediach społecznościowych. Zgodnie ze specyfikacją napraw urządzeń wodoszczelnych, po naprawie taka wodoszczelność powinna zostać zachowana. https://consumer.huawei.com/pl/support/content/pl-pl00794684/ Naprawa
W TOKU zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.