zgłoszenie 2405/2022/Huawei Mobile Poland

dodał:

Sławomir
Domaniewska 39A, 02-672 Warszawa
Huawei P30 Pro
Rękojmia
Usługa wymiany baterii z dn. 2021-12-06 SR320211204110548341
2021-12-06
2021-12-06
W telefonie z certyfikacją IP68 (wodoodporny) zlecono usługę wymiany baterii w Autoryzowanym Serwisie Huawei. Po naprawie telefon uległ uszkodzeniu (nie włącza się) po niewielkim kontakcie z wodą. Zareklamowano jakość naprawy autoryzowanego serwisu oraz wnioskowano o przywrócenie sprawności telefonu. Wysunięto takie żądania z uwagi na nieświadomość użytkownika co do niepełnej sprawności (braku wodoodporności) po naprawie. Reklamację zgłoszono, sprawa monitorowana również w mediach społecznościowych. Zgodnie ze specyfikacją napraw urządzeń wodoszczelnych, po naprawie taka wodoszczelność powinna zostać zachowana. https://consumer.huawei.com/pl/support/content/pl-pl00794684/
Naprawa
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.