Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 169

  • w toku:57 (34%)

  • uznano:26 (15%)

  • nie uznano: 86 (51%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
klapki Bjorndal W obu klapkach pękanie podeszwy w kilku miejscach na przetłoczeniu wzoru podeszwy oraz popękane szwy nici na lewym klapku. Reklamowane dwie identyczne pary klapek zakupione równocześnie i wady wystąpiły IDENTYCZNIE Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
Buty Porozklejane, zapadnięte kratownice Naprawa
Wymiana
Odstąpienie od umowy
NIE
UZNANO
zobacz
Buty Odklejanie się podeszwy na obydwu butach z przodu Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
Buty Po umyciu zgodnie z zaleceniami producenta i zaimpregnowaniu produktami firmy,wkładka stała sie sztywna i szorstka co spowodowało dyskomfort podczas chodzenia . Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Buty sportowe "Adidas" Odklejenia i przetarcia na przodzie w obu butach. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
klapki Bjorndal W obu klapkach pękanie podeszwy w kilku miejscach na przetłoczeniu wzoru podeszwy oraz popękane szwy nici na lewym klapku. Reklamowane dwie identyczne pary klapek zakupione równocześnie i wady wystąpiły IDENTYCZNIE Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
klapki Bjorndal W obu klapkach pękanie podeszwy w kilku miejscach na przetłoczeniu wzoru podeszwy oraz popękane szwy nici na lewym klapku. Reklamowane dwie identyczne pary klapek zakupione równocześnie i wady wystąpiły IDENTYCZNIE Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Buty FILA Zużycie wkładek oraz podeszew powodujące dyskomfort i przeciekanie. Odstąpienie od umowy W TOKU zobacz
obuwie -Nike Pęknięncie podeszwy przy palcach i odklejenie podeszwy Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz
Obuwie traperki FILA Odklejenie się podeszwy pod palcami przy czubkach w prawnym bucie Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.