zgłoszenie 789/2020/Media Expert (Terg S.A.)

dodał:

Elżbieta
ul. Drogowców 43, Częstochowa
czajnik Tefal (Inox-Szkło)
Rękojmia
S28412195736
2018-10-31
2019-12-21
Czajnik po włączeniu nie grzeje wody i ma obluzowaną rączkę.
Wymiana
UZNANO
Dnia 03.01.2020 otrzymałam negatywną odpowiedź na reklamację. Zamierzam złożyć odwołanie, gdyż czajnik był użytkowany prawidłowo i zgodnie z instrukcją obsługi. W dniu 04.01.2020 otrzymałam SMS-a: "Twoje zgłoszenie jest nadal w trakcie obsługi. Przepraszamy za niedogodności związane z czasem oczekiwania na zakończenie reklamacji. Nasi specjaliści podjęli interwencję w celu przyspieszenia realizacji sprawy. W kolejnej wiadomości poinformujemy o możliwości odbioru towaru." W dniu 14.01.2020 kolejny sms:"Informujemy o możliwości odbioru reklamacji. Zapraszamy do salonu sprzedaży." Wykonałam telefon do sklepu z zapytaniem, co znaczy "odbiór reklamacji", i czy mam odebrać zepsuty czajnik, czy uznano reklamację. Okazało się, że reklamacja została ostatecznie uznana (po 24 dniach od jej złożenia).

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.