zgłoszenie 70/2016/Media Expert (Terg S.A.)

dodał:

Maciej
mediaexpert.pl
Telefon Sony Xperia M2 Aqua Black
Rękojmia
MEPL/1610/1268
2016-03-06
2016-10-11
Smartfon po sprawdzeniu po zakupie nie był używany do sierpnia 2016. Po ok miesiącu użytkowania przestał działać wyświetlacz . Smartfon reagował standardowymi dźwiękami na przyciski, słychać było też przychodzące połączenia. Po ok 2 godzinach zaczął ponownie działać, po czym podobna sytuacja (takie same objawy z przerwami działania o różnej długości) powtórzyła się jeszcze 4-5 razy, aż wyświetlacz przestał działać zupełnie, uniemożliwiając dalsze użytkowanie smartfonu.
Naprawa , Wymiana
UZNANO
Reklamacja przedsiębiorcy, telefon kupiony na fakturę. Reklamacja złożona za pomocą formularza, sklep przysłał kuriera. Sprzęt został wysłany przez sprzedawcę do autoryzowanego serwisu producenta do oceny i ewentualnej bezpłatnej naprawy jeżeli "usterki nie będą wynikiem nieprawidłowej eksploatacji". Telefon naprawiono - wymieniono elementy i odesłano kurierem. Reklamacja bezproblemowa, dobry kontakt.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.