zgłoszenie 454/2019/Media Expert (Terg S.A.)

dodał:

Damian
Ul. Za dworcem 1D
Żelazko
Rękojmia
S46508192781
2018-03-02
2019-08-02
Żelazko podczas parkowania przepuszcza wodę. Klient używał wody demineralizowanej. Żelazko było konserwowane zgodnie z instrukcją
Naprawa
UZNANO
Dnia 12.08.2019r otrzymałem negatywną odpowiedź na reklamację.Dnia 3.09.2019 napisałem odwołanie od reklamacji. Dnia 13.09.2019 otrzymałem pozytywną odpowiedź od Media Expert, żelazko zostanie wymienione na takie samo lub inny produkt w tej samej cenie.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.