zgłoszenie 2450/2022/Aleksandra Marcinkowska

dodał:

Aleksandra
Łączańska 16B /7 46-100 Namysłów
Wprowadzenie w błąd w imprezie turystycznej
Niezgodność z opisem
3656343
2022-02-28
2022-03-01
Dzień dobry. Chcielibyśmy złożyć reklamację z powodu wprowadzenia w błąd, iż trzeba wykonywać test przed wylotem do Oman, a od tego dnia było już to zniesione. Pisałam zapytanie do pani, która obsługiwała naszą wycieczkę i pomimo informacji już na stronie Omanskiej, że od 1 marca testy nie są wymagane dla zaszczepionych, (które dołączyłam do korespondencji w e-mailu) dostaliśmy informację zwrotną iż nie ma takich informacji. Testy wykonaliśmy co kosztowało nas to dodatkowe fundusze niepotrzebnie, a w dodatku nie polecieliśmy w tym terminie iż mężowi pomimo zerowych oznak chorobowych wyszedł wynik pozytywny!!!! Nie chce już komentować tego skąd pozytywny wynik u osoby zdrowej??? Nie mniej jednak nie doszło by do tego gdybyśmy otrzymali aktualne informacje. Całe szczęście wycieczka była ubezpieczona i pieniążki nam nie przepadły, ale koszty poniesione które nie podlegały zwrotowi zostały po naszej stronie niestety (498zł testy za 2 osoby zakupione u państwa przez biuro podróży oraz 563zł.za ubezpieczenie). W związku z tym liczę chociaż na zwrot poniesionych kosztów i straty finansowej z tym związanej przez państwa błąd oraz brak aktualnych danych pomimo tego, że dawaliśmy sygnał- nikt tego nie sprawdził. Poniżej przesyłam zdjęcia z rozmowy e-mail oraz zakup imprezy turystycznej oraz testów. Pozdrawiam i liczę na rozwiązanie naszej sprawy na tym etapie.
Inne: Zwrot niepotrzebnie poniesionych kosztów łącznie 1061 zł.
NIE UZNANO
Bardzo proszę o informację zwrotną w tej sprawie. Mój tel. 509 989 776

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.