Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 1 (100%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Wprowadzenie w błąd w imprezie turystycznej Dzień dobry. Chcielibyśmy złożyć reklamację z powodu wprowadzenia w błąd, iż trzeba wykonywać test przed wylotem do Oman, a od tego dnia było już to zniesione. Pisałam zapytanie do pani, która obsługiwała naszą wycieczkę i pomimo informacji już na stronie Omanskiej, że od 1 marca testy nie są wymagane dla zaszczepionych, (które dołączyłam do korespondencji w e-mailu) dostaliśmy informację zwrotną iż nie ma takich informacji. Testy wykonaliśmy co kosztowało nas to dodatkowe fundusze niepotrzebnie, a w dodatku nie polecieliśmy w tym terminie iż mężowi pomimo zerowych oznak chorobowych wyszedł wynik pozytywny!!!! Nie chce już komentować tego skąd pozytywny wynik u osoby zdrowej??? Nie mniej jednak nie doszło by do tego gdybyśmy otrzymali aktualne informacje. Całe szczęście wycieczka była ubezpieczona i pieniążki nam nie przepadły, ale koszty poniesione które nie podlegały zwrotowi zostały po naszej stronie niestety (498zł testy za 2 osoby zakupione u państwa przez biuro podróży oraz 563zł.za ubezpieczenie). W związku z tym liczę chociaż na zwrot poniesionych kosztów i straty finansowej z tym związanej przez państwa błąd oraz brak aktualnych danych pomimo tego, że dawaliśmy sygnał- nikt tego nie sprawdził. Poniżej przesyłam zdjęcia z rozmowy e-mail oraz zakup imprezy turystycznej oraz testów. Pozdrawiam i liczę na rozwiązanie naszej sprawy na tym etapie. NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.