zgłoszenie 205/2019/Lenovo Technology B.V. Sp. z o.o.

dodał:

Tymoteusz
Gottlieba Daimlera 1 02-460 Warszawa
Laptop Lenovo
Gwarancja
190323-000022
2017-02-17
2019-02-16
1. Wentylator terkocze. Od czasu do czasu terkotanie ustaje i słychać zwykły szum, jednak po jakimś czasie jest znów słyszalne. Dźwięk nagrałem dyktafonem, a nagrania zamieszczam na pulpicie. Taki sam problem przedstawiony jest też na poniższym filmie: https://www.youtube.com/watch?v=jJiAC2iGhxk 2. Oba zawiasy są uszkodzone, a lewy zawias działa z większym oporem niż prawy zawias. Przy otwieraniu i zamykaniu laptopa obudowa wygina się. Zawias uszkodził się pomimo, że laptop praktycznie przez cały okres użytkowania stał nieruchomo na biurku i był bardzo rzadko otwierany. Traktowałem go z należytą starannością, o czym świadczy jego stan – nie posiada żadnych zarysowań, obić i obtarć. Uszkodzone zawiasy to wada fabryczna występująca bardzo często w tym modelu. 3. Obudowa laptopa jest popękana od środka zarówno przy prawym, jak i lewym zawiasie oraz z lewej strony z zewnątrz. Została ona uszkodzona przez wadliwe zawiasy. 4. Obudowa jest źle spasowana. Z prawej strony szpara jest większa niż z lewej strony (patrząc od góry). 5. Komputer ma problem z przechodzeniem w stan uśpienia. Po ustawieniu czasu przejścia w stan uśpienia oraz czasu wyłączenia ekranu, komputer jest w stanie wyłączyć tylko ekran i nie przechodzi w stan uśpienia lub przykładowo wyłącza ekran bądź przechodzi w stan uśpienia zbyt szybko (w czasie krótszym niż jest to ustawione). Przykładowo w czasie, gdy wygaszony jest tylko ekran – po poruszeniu myszą, laptop zamiast od razu włączyć ekran, najpierw wylogowuje się, przechodzi w stan uśpienia i dopiero po tym znów włącza ekran i loguje. 6. Laptop na zasilaniu bateryjnym działa dużo krócej niż 2 godziny(przy zastosowaniu mniejszej wydajności i przeglądaniu stron internetowych).
Odstąpienie od umowy
NIE UZNANO
Kontakt z serwisem w sprawie reklamacji pod adresem e-mail: serwis_pl@lenovo.com Reklamację złożyłem poprzez e-mail już w dniu 16.02.2019 r. na następujące emaile: info@lenovopolska.pl oraz ask@lenovo.pl. W dniu 25.03.2019 r. wysłałem kolejne wiadomości na powyższe emaile z prośbą o potwierdzenie otrzymania reklamacji. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnej odpowiedzi na moje zgłoszenia. Reklamację złożyłem po raz kolejny, tym razem telefonicznie i znów wysłałem ją na adres email. Dopiero po mojej kolejnej interwencji, otrzymałem w dniu 25.03.2019 r. potwierdzenie odebrania reklamacji.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.