zgłoszenie 1023/2020/Komputronik S.A.

dodał:

Jerzy Nowak
ul.Wołczyńska 37, 60-003 Poznań
telefon Samsung Galaxy S 7
Rękojmia
0901848
2018-11-29
2020-02-27
Całkiem odstaje tylna klapka telefonu, co najmniej ( od 5 do 10mm ) i telefon co chwilę się wyłącza mimo że jest naładowany. Z pewnością nie spełnia wymagań jeśli chodzi o wodoodporność i nie sądzę aby w przypadku naprawy taką wodoodporność miał. Usterka pojawiła się z początkiem listopada 2018r. Początkowo nie była uciążliwa bo tylko lekko odstawało ale wystarczyło docisnąć i było przez pewien czas ok. Oprócz tego w lewym dolnym rogu na ekranie widać rozwarstwienie ktore powstało podczas oddzielania tylnej klapki telefon był cały czas w etui więc nie sprawdzałem często czy usterka jest nadal ale gdy zaczął wystawać poza kaburę to już niestety nie było to normalne. Telefon nie ma uszkodzeń mechanicznych, nie był zalany, cały czas z ochronną folią na ekranie, oraz w etui. ( zrobiłem dokumentację fotograficzną ) Żądam wymiany telefonu na nowy
Wymiana
W TOKU
W dniu dzisiejszym tj. 12.03.2020 otrzymałem od firmy list informujący że przychylają się do mojego żądania naprawy mimo że żądałem wymiany. Ponowiłem mailowo swoje żądanie i w odpowiedzi tak mi odpisano : Sprzedawca w przypadku pierwszej reklamacji z tytułu rękojmi, ma prawo do kontruprawnienia, czyli odmowy żądania wymiany i przekazania telefonu do naprawy, celem jak najszybszego zakończenia procedury reklamacyjnej, bez generowania dalszej korespondencji, która pochłonęłaby kolejny czas, w którym pozostawałby Pan bez telefonu. Spółka podtrzymuje zajęte wcześniej stanowisko. Ja się z tym nie zgadzam i szukam rozwiązania

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.