Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:1 (100%)

  • nie uznano: 0 (0%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
smartfon Samsung Galaxy A70 Nie uruchamia się telefon.Smartfon zgłosiłem do reklamacji w sklepie stacjonarnym ,pracownik przyjmujący reklamację dokonał sprawdzenia stanu zewnętrznego ,zrobił zdjęcia i opisał stan w zgłoszeniu reklamacyjnym.Telefon posiadał drobne rysy na obudowie baterii,zgodnie z opisem .Smartfon wysłany został do serwisu. Reklamacji nie uwzględniono i zwrócono mi telefon z potłuczonym wyświetlaczem i obiciem ramki.powodem odmowy uznania reklamacji to uszkodzenie mechaniczne wyświetlacza.Oddałem do reklamacji telefon z drobnymi rysami obudowy baterii a zwrócono potłuczony.Kilkukrotnie zgłaszałem reklamację i opisywałem zaistniałą sytuację ,bez skutecznie .Ostatnie wyjaśnienie specjalisty ds. obsługi klienta p. Doroty Olejnik to że towar posiada uszkodzenia nie objęte odpowiedzialnością sprzedawcy .Przecież oddałem telefon z drobnymi rysami do sklepu wyświetlacz był cały co potwierdza przyjmujący zgłoszenie ,co mnie obchodzą uszkodzenia powstal po przejęciu smarfona przez sklep on w całości odpowiada za powierzony mu towar, a p.Olejnik nie widzi podstaw do zmiany decyzji ,jak nie widzi to może czyta z zamkniętymi oczami.Załączam zdjęcia zgłoszeń i telefonu.Wysłałem dziś kolejną reklamację w tej sprawie na adres e-mail kontakt@euro.com.pl i czekam ,następnym krokiem będzie rzecznik praw konsumenta. Wymiana
UZNANO zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.