Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 25

  • w toku:10 (40%)

  • uznano:3 (12%)

  • nie uznano: 12 (48%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Szalka pod zabudowę piekarnika Dzień dobry, Chciałam złożyć reklamacje szafki słupek z piekarnikiem i mikrofalówka (wbudowane). Po obu stronach od piekarnika zaczyna odchodzić okleina. Szafki, blat i sprzęt były montowane przez montażystów z Państwa firmy. W załączeniu przesyłam zdjęcia plus dołączam fakturę za meble i paragon za montaż. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Szalka pod zabudowę piekarnika Dzień dobry, w 2019 nabyłam zestaw mebli w sklepie Leroy Merlin, po niecałych 3 latach użytkowania po obu stronach piekarnika okleina się odkleiła i stopiła. Dostałam informację o odrzuceniu mojej reklamacji ponieważ stopienie nie ja wadą szafki, w takim razie czego? Skoro szafka jest do zabudowy piekarnika, oczywistym jest że gdy otwieram drzwiczki pojawia się para wodna i ciepło, w takim wypadku okleina powinna być zabezpieczona lub odporna na temperaturę. Dodam jeszcze że piekarnik również kupiony w tym sklepie i mieliśmy zamówiony montaż z Leroy Merlin. Czy jest jakakolwiek szansa żeby uwzględnili mi tą reklamację. Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Betonowe płyty dekoracyjne firmy STEINBLAU Liczne przebarwienia i zacieki na dekoracyjnych płytach betonowych firmy STEINBLAU Obniżenie ceny
NIE
UZNANO
zobacz
Betonowe płyty dekoracyjne firmy STEINBLAU Na płytach dekoracyjnych znajdują się liczne przebarwienia i zacieki Obniżenie ceny
NIE
UZNANO
zobacz
Betonowe płyty dekoracyjne Zacieki, przebarwienia na płytach dekoracyjnych Obniżenie ceny
NIE
UZNANO
zobacz
Deska toalety. Brak przycisku w zestawie podtynkowym Pęknięta deska toalety Brak przycisku w zestawie podtynkowym Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Skrzydło drzwiowe Uszkodzony narożnik skrzydła w przypadku077/344/2022 oraz pęknięta płaszczyzna skrzydła drzwiowego wzdłuż zamontowanego fabrycznie wystające go poza opakowanie zawiasu w przypadku 077/345/2022 Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
Fotel wiszący Moon 3 W dniu 23.05.2020 zakupiłem fotel wiszący "MOON 3" za kwotę 999pln. Fotel po rozpakowaniu okazał się wadliwy. Oczekiwanie na wymianę skorodowanej podstawy trwało ponad dwa tygodnie, produkt z cała pewnością nie był nowy! Zamiast przeprosin i rekompensaty Państwa sklep wymienił produkt na kolejny wadliwy!!! Fotel ( rzekomo dwuosobowy, co nigdy nie było testowane) użytkowany wyłącznie wewnątrz budynku, służący jako kołyska dla niemowlęcia o wadze kilku kilogramów ( chętnie prześlę zdjęcia dokumentujące sposób użytkowania fotela). pęka na spawie ( co świadczy o niewłaściwej procedurze łączenia dwóch elementów), podczas przebywania w fotelu dziecka, stanowiąc tym samym zagrożenie dla jego życia i zdrowia. Uważam to za skandal, żądam przeprosin, rekompensaty oraz bezzwłocznej wymiany produktu na pełnowartościowy, pozbawiony wad! Wymiana
NIE
UZNANO
zobacz
drzwi Drzwi w dwóch miejscach były wgniecione. Wymiana
Obniżenie ceny
NIE
UZNANO
zobacz
Grzejnik Pęknięcie w górnym prawym rogu NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.