Pobierz przygotowany przez nas wzór skutecznej reklamacji wraz w przykładami, które znacznie ułatwią Ci sporządzenie pisma.

KUPUJĘ DOSTĘP DO WZORU

Reklamacje

  • wszystkie: 1

  • w toku:0 (0%)

  • uznano:0 (0%)

  • nie uznano: 1 (100%)

przedmiot reklamacji przyczyna żądanie wynik
Krzesła HILE-024Y żółte Krzesła po bardzo krótkim użytkowaniu zniszczyły się nieadekwatnie do użytkowania. Pojawiły się pęknięcia po bokach krzeseł. Ranty przetarły się na tyle, że całkowicie pękł materiał. Na jednym z nich bardzo poluzowało się oparcie krzesła, na tyle , że powoduje duży dyskomfort siedzenia,, gdyż oparcie odchyla się zdecydowanie za bardzo niż powinno, dające wrażenie jakby zaraz miało się złamać. Podczas siedzenia niejednokrotnie wypadają z nich śrubki i powodują, że krzesła stają się bardzo niestabilne. Meble po roku użytkowania mają liczne pęknięcie i przetarcia materiału. Dodam, że są użytkowane sporadycznie a już mają takie wady. Powstałe uszkodzenia są ewidentnie wynikiem błędu materiałowo - produkcyjnego. Reklamacja jest złożona po raz kolejny. Odstąpienie od umowy NIE
UZNANO
zobacz

strona

czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.