zgłoszenie 878/2020/Monnari Trade S.A.

dodał:

Agnieszka
Biuro Obsługi Klienta- Dział Rozliczeń Sklepu Internetowego Monnari esklep@monnari.com.pl C.H. Uniwersal, I piętro Pl. Niepodległości 4, 93-029 Łódź Telefon: +48 422 371 334
płaszcz zimowy pikowany
Niezgodność z opisem
113/01/20/EMON
2019-10-29
2020-01-24
odrywające się napy (zatrzaski), przemieszczanie się wypełnienia i zbijanie w jednym miejscu, wychodzenie puchu w miejscu przeszycia
Odstąpienie od umowy
W TOKU
stwierdzono że płaszcz po 2 miesiącach jest zniszczony,źle użytkowany - zawilgocony (ciekawe a jaki sposób) i nieprawidłowo prany (a nie był prany). Złożono odwołanie od nieuznanej reklamacji

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.