zgłoszenie 728/2019/Biedronka (Jeronimo Martins Polska S.A.)

dodał:

Beata
bok@biedronka.eu
Jedzenie dla kota
inne
Gwarancja
#5646199
2019-11-16
2019-11-16
Problem ze zwrotem nie otwartego towaru do sklepu. Dzień dobry 16.11.2019 o 15:51 byłam w sklepie Biedronka w Zielonej Górze Sklep 4082 ul. Łeżyca Inwestycyjna 1 66-016 Łeżyca Sugerując się wasza gazetka produktu jedzenia dla kota sheba gdzie wielkimi literami jest napisane że 4 pack kosztuje 3,99 drugi za darmo kupiłam 22 opakowania jedzenia uważając że tak właśnie będzie jednak w rzestywistosci okazało się inaczej. Płacąc rachunek okazało się że jest dość wysoki zapytałam się kasjerki dlaczego taki wysoki wyszedł a pani w kasie odpowiedziała że jest wszystko w porządku rabat za jedzenie dla kota wszedł. No więc zapłaciłam bo jak zwykle była kolejka w sklepie i klienci się denerwowali myśląc że odejdę na bok i zobaczę na spokojnie paragon bo ciągle uważałam że coś mi nie pasuje mimo zapewnień kasjera. I dobre miałam przeczucie bo jedzenie dla kota weszło w regularnej cenie 7,99 za 4 pack a nie 3,99 za 4 pack jak jest podkreślam WIELKIMI literami napisane. Potem zwróciłam się do kasjerki, pani na kasie nie umiala mi odpowiedzieć co się tam nie zgadza więc zawołała kierownika który nie chciał przyjąć zwrotu tych saszetek bo w tej cenie ich nie chciałam. Kierownik Sam nie miał pojęcia ani kasjerka że jest limit to jakim cudem klient ma to wiedzieć skoro jest to napisane malutkimi literkami a ja mając prawie 70 lat lupy przy sobie nie noszę. Dopiero bo mojej interwencji kierownik poszedł sprawdzić cenę i wtedy dopiero się dowiedziałam że jest limit już nie wspomnę o tym że pół sklepu przyglądalo się tej sytuacji co powodowało u mnie stres i dyskomfort. Wtedy też dowiedziałam się od kierownika że zwrotu mi nie przyjmie bo wydał mi naklejki a ja byłam skłonna mu je oddać bo ich nie potrzebowałam. Ja tych saszetek w tej cenie niechce proszę o możliwość ich zwrotu, jestem zszokowana takim podejściem do klienta. Bo z tego co wiem w tej biedronce zwroty zależą od humoru kierownika. Jednym przyjmują innym nie. Byłam świadkiem jak któregoś dnia inny kierownik przyjmował zwrot fileta z kurczaka. Tak nie można traktować klientów bo moim zdaniem jest to świadome wprowadzanie klienta w błąd zaczynając od podkreślania wielkimi literami mniejszych cen a limitów itp. Malutkimi aby klient nie zauważył, po drugie brakiem znajomości przez personel sklepu aktualnych promocji i ich limitów a także załatwianie takich spraw na forum sklepu przy klientach. Proszę o interwencję i zwrot pieniędzy ponieważ na taki zakup mnie nie stać musiałam zrezygnować z innych rzeczy żeby za to zapłacić i wstydu sobie więcej nie robić.
Inne: Zwrot pieniędzy
NIE UZNANO
16.12.2019 Szanowna Pani W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że promocja została naliczona prawidłowo. Zgodnie z gazetką promocyjną obowiązuje limit zakupu 6 szt. produktu promocyjnego w cenie promocyjnej. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Napisałam odpowiedź zwrotną. Zobaczymy jak biedronka się ustosunkuje. TREŚĆ WIADOMOŚCI DO BIURA OBSŁUGI KLIENTA BIEDRONKA. Ja nie uważałam że zostało to źle naliczone a to że zostało to napisane bardzo małymi literami że nawet obsługa sklepu tego nie wiedziała. Proszę podać mi powód dlaczego nie możecie przyjąć zwrotu skoro towar jest nie otwarty? Wiem że zwroty są przyjmowane mimo że macie zasadę że nie są. Proszę o wyrozumiałość jestem zaskoczona waszym podejściem dlatego proszę o dokładną informację dlaczego odmawiacie mi możliwości zwrotu towaru który nie jest ani ograniczony krótkim terminem, spożywczy też nie jest jak chleb czy mąka? Czekam na informacje ponieważ będę zmuszona opisac ta sytuacje bo uważam że postępujecie nie uczciwie. Niestety dalej nie otrzymałam odpowiedzi czy biedronka dokona mi zwrotu pieniędzy ponieważ znowu otrzymałam wymijajaca odpowiedź. ------------------------ODPOWIEDŹ SKLEPU ***Szanowna Pani W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, iż Klienci mogą dokonać zwrotu pełnowartościowych towarów zakupionych w sklepach Biedronka na terenie całego kraju w wybranym przez siebie sklepie, za wyjątkiem następujących artykułów: a. Wszystkie artykuły spożywcze (w tym dziecięce) b. Kwiaty (doniczkowe, cięte, krzewy i drzewka) c. Alkohol i papierosy d. Środki higieny osobistej (papier toaletowy, podpaski, pieluchy itp.) e. Tablety, telefony komórkowe, komputery, pendrive oraz karty pamięci, kamery oraz aparaty, nawigacje GPS, konsole do gier, urządzenia z możliwością zapisu danych f. Kosmetyki i chemia gospodarcza g. Książki oraz czasopisma h. Doładowania telefonów komórkowych i. Gry komputerowe, oprogramowanie komputerowe i płyty j. Bielizna, skarpetki, rajstopy, stroje kąpielowe Aby móc dokonać zwrotu muszą też być spełnione poniższe warunki: - należy posiadać oryginał dowodu zakupu produktu, - towar musi posiadać oryginalne i nieuszkodzone opakowanie fabryczne, - towar musi posiadać oryginalne metki (dotyczy towarów tekstylnych), - towar musi być kompletny, - towar nie może nosić śladów użytkowania. Zwrotu można dokonać w dowolnym sklepie Biedronka w terminie 14 dni od daty zakupu produktu – za zwrócony towar Klient otrzymuje jego równowartość tożsamą z kwotą na przedłożonym dowodzie zakupu. Jednocześnie informujemy, iż istnieje możliwość wymiany towaru pełnowartościowego na inny o tym samym indeksie (numer towaru przypisany w sieci Biedronka), jeżeli produkt spełnia w/w warunki i jest nadal dostępny w sklepie (wymianie nie podlegają towary wskazane powyżej w punktach a – j). Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta.-------------------------MOJA PONOWNĄ ODPOWIEDŹ DO BIEDRONKI I tego właśnie chciałam dokonać czyli zwrotu jedzenia dla kota ale kierownik sklepu nie chciał dokonać zwrotu wtedy do was napisałam i czekałam miesiąc na odpowiedź i przez to minął mi termin 14 dni do zwrotu. Nadal chce to zwrócić i pewnie państwo mogliby to załatwić bo to przez kierownika sklepu a potem przez długi czas odpowiedzi nie mogłam zwrócić towaru. Mam wrażenie że państwo nie czytają tego co opisuje. Proszę o jasna odpowiedź jak mam teraz dokonać zwrotu tego jedzenia dla kota. Cała sytuację przecież odpisałam we wcześniejszych e mailach a także przez tel w waszym biurze obsługi. Trwa to strasznie długo i na pewno zniechecilo mnie a także moja rodzinę do zakupów w biedronce, a to tylko z powodu zwrotu jedzenia dla kota za kwotę ok 160 zł Czekam na jasna odpowiedź co dalej... I czy dokonają mi państwo zwrotu pieniędzy czy nie...? WIĘC NADAL CZEKAM NA ODPOWIEDŹ KONKRETNĄ A NIE WYMIJAJĄCĄ-----------------------------------TOWAR JEST NIE NARUSZONY, ORYGINALNY PARAGON TEŻ JEST TYLKO BRAK CHĘCI Z PASNTWA STRONY SIĘ CIĄGLE POJAWIA I WYDŁUŻA CZAS NA MOJĄ Niekorzyść ODPOWIEDŹ BIEDRONKI ****Szanowna Pani W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. pragniemy podziękować za kontakt z Biurem Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka. W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że zgodnie z przesłanym przez nas regulaminem zwrotów, nie możemy przychylić się do tej prośby. Towar ten znajduje się na liście artykułów nie podlegających zwrotom. Jeszcze raz bardzo dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Z poważaniem Biuro Obsługi Klienta Jeronimo Martins Polska S.***od tej pory ani moja rodzina ani moi znajomi już robić zakupów tam nie będą.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.