zgłoszenie 696/2019/Morele.net sp. z o.o.

dodał:

Kamil
Morele.net sp. z o.o
Klawiatura modecom
Gwarancja
527795
2019-10-08
2019-11-24
klawiatura przy użytkowaniu samoistnie się wyłącza bez jej odłączania, po podłączaniu jej z powrotem nie ma żadnej reakcji, po kilkunastu próbach podłączania animacja podświetlenia przy włączaniu zacięła się w połowie, i klawiatura nadal nie działa. Uzywałem już skrótu klawiszowego do zresetowania klawiatury z instrukcji obsługi, nadal to samo. Dodam że na USB nie ma żadnego kurzu itp. Klawiatura szwankuje również na innych komputerach. Wskazówka dla serwisującego: Klawiatura działa "w kratkę"
Wymiana
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.