zgłoszenie 548/2019/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Ewelina
Nawojowska 1, 33-300 Nowy Sącz
eskpres auto magnifica DeLonghi
Rękojmia
7303573979
2017-08-09
2019-05-22
Ekspres nie działał poprawnie. Po uruchomieniu ekspresu zaświeciły się wszystkie kontrolki, uniemożliwiając działanie jakiegokolwiek przycisku.
Odstąpienie od umowy
UZNANO
Pierwsza reklamacja została zgłoszona 04.01.2019 r. Wtedy zauważono pierwsze nieprawidłowe działania ekspresu (zbierały się bardzo duże ilości wody w pojemniku na fusy). Serwis stwierdził wady zespołu ciśnieniowego. Kolejna reklamacja miała miejsce 15.02.2019 . Nie można było zrobić kilku kaw jedna po drugiej, wszystkie kontrolki migały. Serwis jedynie sprawdził ekspres i stwierdził, że jest sprawny technicznie. Trzecia reklamacja miała miejsce 23.03.2019 r. Kolejna reklamacja, zgłoszone wady jak w poprzednich przypadkach tzn. miganie wszystkich kontrolek, żaden przycisk nie reaguje. Wraz z ekspresem dołączona płyta CD przedstawiająca usterkę w działaniu ekspresu (miganie kontrolek, brak reakcji na wciśnięcie przycisków). Serwis w odpowiedzi znowu stwierdza, że ekspres działa poprawnie i zarzuca problem z instalacją elektryczną. Ostatnie zgłoszenie reklamacyjne miało miejsce 22.05.2019. Już przy pierwszym uruchomieniu ekspres nie działa, a wszystkie kontrolki się świecą. Podsumowując ekspres nie był naprawiany przez serwis, jedynie sprawdzany. Ewidentne wady ekspresu były lekceważone przez serwis. Zarzut dotyczący instalacji elektrycznej jest nieuzasadniony ponieważ ekspres był testowany również w innych źródłach energii, również w sklepie i wszędzie występował ten sam problem.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.