zgłoszenie 499/2019/CCC S.A.

dodał:

Renata
CCC 1449 Sandomierz Galeria, ul. Błonie 2, 27-600 Sandomierz
Torebka
Rękojmia
RKPL1449190723358026
2019-07-02
2019-08-08
Kupiłam torebkę Jenny Fairy w sklepie CCC dnia 02.07.2019r. Miesiąc później torebka nie nadawała się do użytku- w miejscu gdzie jest szew łączący pasek i resztę torebki materiał syntetyczny się ,,obciął". Dodam, że torebka jest na tyle mała, że zmieścił się tylko portfel, klucze i chusteczki- obciążenie nie było duże, a torebka była użyta może 3 razy. Sposób wzmocnienia mocowania paska pozostawia ,,wiele do życzenia"- jeden szew łączy wierzchnią syntetyczną część torebki, pasek torebki i podszewkę z materiału włókienniczego- ,,wzmocnienie od wewnątrz materiałem włókienniczym" polega na tym, że podszewka jest przyszyta tylko i wyłącznie do paska, więc cała konstrukcja mocowania paska kumuluje się w miejscu ,,obcięcia"- wada towaru. Zarówno reklamacja złożona dnia 08.08.2019r., jak i odwołanie zostały odrzucone. Dodaję załączniki przedstawiające całą sytuację.
Naprawa , Wymiana , Odstąpienie od umowy
UZNANO
Absolutnie nie zgadzam się z decyzją o odrzuceniu reklamacji i jej uzasadnieniem.Zasady rozpatrywania reklamacji złożonej przezmnie do Sprzedawcy z tytułu rękojmi określa kodeks cywilny (tj. Dz.U.2018, poz. 1025 z późn. zm.), Jeśli konsument stwierdził wadę fizyczną przed upływem roku od dnia wydania mu rzeczy, to domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała już w chwili w chwili wydania rzeczy kupującemu (art. 556[2] kodeksu cywilnego). To powoduje, że przedsiębiorca, który nie zgadza się z tym domniemaniem musi udowodnić, że stwierdzona przez kupującego w okresie roku wada lub przyczyna wady nie istniała w chwili przekazania towaru konsumentowi. Według mnie sprzedawca nie udowodnił, że wada powstała z winy użytkownika. Poprosiłam sprzedawcę o przedstawienie konkretnych dowodów na winę użytkownika.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.