zgłoszenie 413/2019/Orange Polska S.A.

dodał:

Piotr
Politechniki 1, 93-590 Łódź
iPhone XS Max
Rękojmia
A/524206
2018-12-13
2019-06-24
Telefonu nie można włączyć. Telefon przestał działać po nie całej godzinie od kontaktu z wodą (basenik dla dzieci, ok 30cm głębokości, telefon w wodzie był 30 sekund), a miał byc wodoodporny.
Naprawa
NIE UZNANO
odpowiedź na reklamacje została napisana po 18dniach, a dotarła po 24 dniach.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.