zgłoszenie 2470/2022/WITTCHEN S.A.

dodał:

Adrian
Palmiry, Ul.Gdańska 60, 05-152 Czosnów
Skórzana torebka damska
Rękojmia
VLU3803BP264
2020-12-23
2022-04-02
Torebka została zakupiona jako prezent dla żony.Przy normalnym rzadkim użytkowaniu jako jedna z kilku torebek, które żona posiada, materiał w postaci skóry zaczął się przecierać, łuszczyć tworząc białe ślady na materiale.Ponad to torebka uszyta jest z tzw. kwadratowych części , które zakończone są przyklejonym licem na krawędziach, również ten materiał zaczął się odklejać bez jakiejkolwiek ingerencji użytkownika.Torebka użytkowana z dbałością zgodnie z przeznaczeniem.Podstawę złożenia reklamacji jako rękojmia określił sprzedawca, który przyjmował produkt do reklamacji bez mojej ingerencji i wcześniejszego powiadomienia mnie o tym.Wydawało mi się, iż każdy zakupiony produkt do 2 lat podlega wstępnie gwarancji.
Naprawa , Wymiana
NIE UZNANO
Sprzedawca oskarżył mnie jako kupującego oraz moją żonę jako użytkownika zakupionej rzeczy jako osoby niedbałe i nie szanujące zakupionych rzeczy, celowo dążące do tego aby uszkodzić zakupiony produkt. Określił w uzasadnieniu, że Produkt nosi ślady uszkodzeń mających charakter wady fizycznej w postaci licznych przetarć na raczkach, paska nośnego, ubytków, naderwań otoka u podstawy, na obszyciach. Tego rodzaju uszkodzenia z winy Klienta nie podlegają reklamacji nawet w czasie rękojmi. Są to nieodwracalne i nienaprawialne zmiany dewastacyjne, gdzie tak rozległe i głębokie uszkodzenia nie pojawiły się nagle z dnia na dzień bez możliwości wcześniejszego zauważenia. Są to uszkodzenia o charakterze przypadkowym, pozaprodukcyjnym, które powstały z zewnątrz, po wydaniu towaru (torebka z chwilą jej wydania była pełnowartościowa bez wad fizycznych). Domniema się, że Klient świadomie użytkował produkt po pierwszych oznakach pojawiających się usterek co doprowadziło do nieodwracalnych uszkodzeń.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.