zgłoszenie 2416/2022/Aaa auto Piaseczno

dodał:

Ana-vet
Okulickiego 3 Piaseczno
Koszty związane z wprowadzeniem w błąd
Niezgodność z opisem
Xxxxx
2022-02-22
2022-02-22
Chcieliśmy przez komis aaa auto oddział w Piasecznie kupić auto. Jako że auto bylo w Zabrzu zaproponowano nam wpłatę kaucji transportowej zwrotnej po przywiezieniu auta. Auto dostarczone do oddziału okazało się szrotem złomu niezgodnym z opisem. Zrezygnowaliśmy z kupna. W przeddzień pojechania do komisu po odbiór kaucji wykonaliśmy telefon na infolinię oddziału w celu uzyskania informacji co jest wymagane bo odzyskania kaucji. Zostaliśmy poinformowani że konieczny jest dowód wpłaty oraz trzeba się udać do oddziału ze może być to jakąkolwiek osoba z tymże dowodem wpłaty niekoniecznie ta która wpłacała kaucie. Partner udał się więc dnia następnego po pieniądze do oddziału. Na miejscu dowiedział się ze pieniądze nie zostaną mu wypłacone ponieważ oprócz dowodu wpłaty musi pieniądze odebrać osoba która je wpacała w kasie. Przez błędna informacje uzyskana na infolinii (rozmowy nagrywane), koszty odzyskania kaucji znacząco wzrosły. Mieszkamy 50km od komisu, musieliśmy drogę do niego i spowrotem pokonać w sumie 4krotnie. Oprócz tego musiałam brać wolne w pracy aby odzyskać własne pieniądze więc koszty rosną dodatkowo o godziny pracy lekarza chirurga. Żądamy zwrotu poniesionych kosztów które wynikły z wprowadzenia nas w błąd przez pracowników komisu.
Inne: Zwrot kosztów dojazdu do komisu na skutek wprowadzenia w błąd przez pracowników infolinii
NIE UZNANO
Oszuści i złodzieje! Obsługa poniżej ktytyki

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.