zgłoszenie 2350/2021/DISTANCE S.A.

dodał:

Lukasz
Distance Atrium Targówek, Warszawa
Buty Nike
Gwarancja
PR25 08/11/21
2021-02-13
2021-11-14
W odpowiedzi na decyzję reklamacji numer PR25 08/11/21 informuję, że nie zgadzam się z negatywnym rozpatrzeniem. Nie widzę podstaw by sadzić iż buty nabyły wadę podczas użytkowania. W odpowiedzi dostałem informacje że z buta zeszło powietrze z powodu uszkodzenia mechanicznego. Nic takiego nie ma miejsca, na butach nie ma żadnego śladu mechanicznego uszkodzenia tzn. przetarcia lub przecięcia. Z wiarygodnych źródeł wiadomo, iż system był wadliwy i właśnie z wyżej wymienionych przyczyn zaprzestano produkcji tego systemu. Co potwierdził sprzedawca w waszym sklepie i liczne źródła. Wadliwy system z którego schodzi powietrze bez powodu to właśnie wada technologiczno-produkcyjna. Zatem jeśli uznalibyśmy powyższe wady za nie kwalifikujące się do pozytywnego rozpatrzenia reklamacji mamy odczynienia z niezgodnością towaru z umową, ponieważ zgodnie z tym co rozpowszechniacie publicznie miały być to buty dobre jakościowo i trwałe, okazało się zupełnie odwrotnie. Przyjmuje się, że jeśli stwierdza się wadę przed upływem roku, to wada ta istniała już w chwili zakupu butów (art.556(2) kodeksu cywilnego). W tym przypadku wada została zauważona po 8 miesiącach. Mając na względzie powyższe, wnoszę o ponowne rozpatrzenie mojej reklamacji i uwzględnienie żądania zwrotu pieniędzy.
Inne: Zwrot pieniedzy
NIE UZNANO
Poprostu zeszlo powietrze z poduszki,w butach nie mozna chodzic normalnie Wadliwy system butow nike ,za pierwszym razem identyczna wada i buty w tej samej firmie zostaly mi zareklamowane pozytywnie ,za drugim razem kupilem inny model ale z tym samym systemem poniewaz sprzedawca wprowadzil mnie w blad i stwierdzil ze Nike poprawil poduszki w bucie dlatego kupilem inny model ponownie,stalo sie to samo co wczesniej ale firma juz nie uwzglednia reklamacji

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.