zgłoszenie 2302/2021/SERWIS HUAWEI

dodał:

Tomasz
Koszalin 1 Maja 22/3
Zegarek Huawei Watch GT2 PRO
Gwarancja
RMA/2021/10/28/22
2021-08-21
2021-10-28
Witam, przedmiotem sporu jest smartwatch Huawei Watch GT2 PRO. Zegarek wodoszczelny zgodny z certyfikatami 5 ATM. Trafił na serwis z początkiem października gdyż wypinał się pasek. Wymieniono całą kopertę z wyświetlaczem. Odebrany dnia 27.10.2021 i po 3 godzinach od odbioru na basenie przestał działać. Ewidentnie został źle złożony przez serwisanta. Zegarek oddany do serwisu 28.10.2021. Serwis odmawia naprawy mówiąc że jest ciecz w zegarku. Reklamację odrzucają. Nie pojęte jest gdyż przed wymianą koperty zegarek działa jak należy i był wodoszczelny. W załączeniu wszelkie możliwe dokumenty dotyczące sprawy.
Wymiana
NIE UZNANO
Serwis twierdzi że jest ciecz w zegarku i że nie jest to wina fabryczna a użytkownika

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.