zgłoszenie 2273/2021/Leroy Merlin

dodał:

Tomasz
Al. Jana Nowaka- Jezioranskiego
Fotel wiszacy Moon3
Gwarancja
22/4309/2021
2020-05-23
2021-10-18
W dniu 23.05.2020 zakupiłem fotel wiszący "MOON 3" za kwotę 999pln. Fotel po rozpakowaniu okazał się wadliwy. Oczekiwanie na wymianę skorodowanej podstawy trwało ponad dwa tygodnie, produkt z cała pewnością nie był nowy! Zamiast przeprosin i rekompensaty Państwa sklep wymienił produkt na kolejny wadliwy!!! Fotel ( rzekomo dwuosobowy, co nigdy nie było testowane) użytkowany wyłącznie wewnątrz budynku, służący jako kołyska dla niemowlęcia o wadze kilku kilogramów ( chętnie prześlę zdjęcia dokumentujące sposób użytkowania fotela). pęka na spawie ( co świadczy o niewłaściwej procedurze łączenia dwóch elementów), podczas przebywania w fotelu dziecka, stanowiąc tym samym zagrożenie dla jego życia i zdrowia. Uważam to za skandal, żądam przeprosin, rekompensaty oraz bezzwłocznej wymiany produktu na pełnowartościowy, pozbawiony wad!
Naprawa , Wymiana
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.