zgłoszenie 2198/2021/Coral Travel Poland Sp. z o.o.

dodał:

Jerzy
Adgar Plaza ul. Postępu 17 B 02-676 Warszawa
oferta wakacyjna
Niezgodność z opisem
Reklamacja No. 915 / No. rezerwacji 1655641
2021-07-15
2021-08-10
standard hotelu całkowicie odbiegał od oferowanego i opisywanego w katalogu
Inne: Częściowy zwrot poniesionych kosztów
NIE UZNANO
W czasie urlopu w Turcji dowiedziałem się , że aby zareklamować warunki pobytu , zmuszony jestem do posiadania roamingu i sam osobiście ( rezydent tylko odbiera z lotniska i załatwia wycieczki) muszę się skontaktować z tureckim przedstawicielem biura. Zaoferowany hotel czterogwiazdkowy z opcją All inclusive w rzeczywistości znacząco odbiegał standardem. Pokoje przedstawiane na zdjęciach w ofercie były zupełnie inne niż w rzeczywistości. Hotel był bardzo zaniedbany, wszędzie były problemy z czystością, korytarze w ogóle nie były sprzątane ( co przedstawiłem na przesłanych fotografiach) Opcja All Inclusive była bardzo uboga, posiłki w restauracji były monotonne i skromne, a jeszcze dodatkowo ograniczane ilościowo. Jedyny bar , a raczej karykatura baru, miał mnóstwo braków, np. lodu , rumu, karty drinków, a do tego stoliki przy barze w nie najlepszym stanie wyglądały jak zebrane z wystawek i do tego były wiecznie brudne , klejące się W hotelu przez trzy dni po kilka godzin brakowało bieżącej wody, a w takiej temperaturze skutki można sobie wyobrazić. Plaża miała być stumetrowa i piaszczysta, a w rzeczywistości była żwirkowa i miała nie więcej jak 25 m długości. Na złożoną reklamację o wymianę hotelu turecki przedstawiciel odpowiedział, z kilkudniowym opóźnieniem celowo przeciągając sprawę, aby wymiana hotelu stała się mało opłacalna. Brakowało zaangażowania rezydenta. Co jest szczególnie karygodne, że nie bacząc na to , że mieliśmy całkowicie zepsute wakacje z winy organizatora, zaoferowano nam hotele o równie niskiej jakości i jeszcze mielibyśmy ponosić koszty ewentualnego transportu. Turyści, którzy byli z nami z biura Rainbow Tours po jednej rozmowie z rezydentem następnego dnia zostali przeniesieni do lepszego hotelu. Po powrocie do kraju złożyłem reklamacji, która oczywiście została odrzucona ,a organizator w ogóle do określanych mankamentów nie ustosunkował się.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.