zgłoszenie 2194/2021/DH VITKAC

dodał:

Agnieszka
Górczewska 53, 00-401 Warszawa
Torba na pas Michael Kors
Gwarancja
383 - 718771
2020-12-30
2021-08-01
W grudniu zakupiłam w/w torebkę ponieważ wyjeżdżałam na wczasy i była mi potrzebna. Niestety doszła do mnie jak już mnie nie było wiec z niej nie skorzystałam (torebka w zasadzie letnia). Przechowywana zatem była w oryginalnych opakowaniach by użytkować latem. Niestety po jej pierwszym założeniu zobaczyłam że ma jakieś plamki, przebarwienia takie niebieskawe. Zignorowałam to bo były niezbyt widoczne. Ale w trakcie jej pierwszego użycia pojawiły się kolejne delikatne przebarwienia, a po kolejnym użyciu już większe i bardziej widoczne. Torebka była użytkowana w sposób właściwy i bardzo krótko (podczas letniego wyjścia na spacer). Powstałe przebarwienia mogły powstać na skutej złej technologii lub użytej skóry. Wada jest istotna ponieważ niekorzystnie się prezentuje i doszły obawy że cała zaraz się tak zmieni i będzie niezdatna do użycia ze względów estetycznych. Zwyczajowo torebki nie ulegają takiemu uszkodzeniu po tak krótkiej eksploatacji. Wyglada na to że ma jakaś wadę fabryczną.
Inne: Zwrot pieniędzy
NIE UZNANO
Na chwilę obecną w związku z nieuznaniem reklamacji dotyczącej produktu torba na pas firmy Michael Kors dnia 30.12.2020 roku oraz konsultacją z Federacją Konsumentów Oddział Szczecin poprosiłam jeszcze raz o rozpatrzenie mojej reklamacji. Opinia jaka dostałam od w/w organu i z którą się zgadzam brzmi tak: Szanowna Pani, Po obejrzeniu zdjęć w powiększeniu istotnie widać na powierzchni torebki plamki. Gdyby były one zabrudzeniami, możnaby je łatwo wyczyścić. Miejsce ich występowania – od wewnątrz, a także z przodu i u góry - raczej nie przemawia za tym, że są to przebarwienia od odzieży. Wówczas przebarwienia byłyby tylko na części wewnętrznej, mającej kontakt z odzieżą. W zaistniałej sytuacji można ponownie wystąpić do sprzedawcy o przeanalizowanie reklamacji albo rozwiązać spór z przedsiębiorcą w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. z 2016 r., poz. 1823 ze zm.) przed właściwym Inspektoratem Inspekcji Handlowej, występując z wnioskiem o rozwiązanie sprawy do Inspekcji Handlowej w Warszawie. Od dnia 17.08 do dziś niestety czyli 22.09 (ponad miesiąc) czekam na ustosunkowanie się do tego odwołania.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.