zgłoszenie 2186/2021/TERG S.A.

dodał:

Ewelina
77-400 ZŁOTÓW UL ZA DWORCEM 1D
HULAJNOGA ELEKTRYCZNA PRIME3 EES61
Rękojmia
S50408210160
2021-05-05
2021-08-28
DRUGIE ZGŁOSZENIE HULAJNOGI, hulajnoga miała wymienianą wiązkę, po odbiorze urządzenia 10/08/2021 w dniu 27/08/2021 podczas użytkowania przez dziecko złamała się rama przy przednim kole, urządzenie stwarza zagrożenie dla użytkownika, klient żąda zwrotu gotówki za urządzenie nie spełniające żadnych norm bezpieczeństwa.
Odstąpienie od umowy
NIE UZNANO
W dniu 08.09.2021 dostałam wiadomość e-mail z pismem w załączniku o nieuznaniu reklamacji oraz z informacją "Niezależnie od powyższego ,sprawa została przekazana do Profesjonalnego Centrum Serwisowego, celem weryfikacji urządzenia. Na drugi dzień 09.09.2021 dostałam wiadomość sms z informacją że hulajnoga jest gotowa do odbioru w sklepie. Proszę o pomoc co dalej mogę robić.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.