zgłoszenie 2051/2021/Focus Garden

dodał:

Robert
https://focusgarden.pl/
Zestaw technorattanowy TRIVENTO 3 Brown
Rękojmia
1875FC4F81DB93
2021-06-02
2021-07-14
Dzień dobry Jest to nawiązanie do wcześniej zgłoszonej (14.06.2021) mailowo reklamacji odrzuconej przez Państwa. 02.06.2021 Zamówienie produktu 14.06.2021 Dostarczenie produktu przez kuriera 14.06.2021 Zgłoszenie mailowe reklamacji (brak numeru reklamacji) 28.06.2021 Odrzucenie reklamacji, przyczyna, nie możliwe by kurier tak to uszkodził, bo my pakujemy dobrze. no skoro nie kurier to kto? Rozumiem, że ja mam takie hobby zamawiam kanapy za 5K i je łamię. 29.06.2021 Uzupełnienie reklamacji o zdjęcia i prawodopodobną przyczynę powstania uszkodzenia, mimo zapewnień autorespondera o tym, że odpowiadamy max po 14 dniach, braku odpowiedzi 08.07.2021 Ponowne zgłoszenie reklamacji tym razem przez formularz reklamacyjny i brak reakcji (poza autoresponderem) Przedluzajac tak w czasie realizację reklamacji sami Państwo działają na szkode w weryfikacji. dane z monitoringów na poszczególnych hubach mogą być nadpisane i trudno będzie ocenić na którym etapie przeładowania powstało uszkodzenie. Uzupełniając informację zamieszczę ponownie zdjęcia, włącznie z prawdopodobnym zarysem tego jak uszkodzenie mogło powastać. Wygląda to tak, jakby w którymś z aut coś stało na wysokości kanapy podczas wsuwania palety do auta Wiec uszkodzenie mogło powstać w wyniku delikatnego acz stanowczo korzystania z wózka widłowego. Po prostu dosuwając palete np. do sciany auta w którym cos było na takiej wysokości. Np. Blokada by nie przesuwał się materiał który już w niej był, szafka z narzędziami, cokolwiek podwieszonego? Jeśli dysponują państwo monitoringiem ze wszystkich miejsc w którym była ta kanapa wsuwana i wysuwana z auta, proponuje zacząć od ostatniego. Tego typu uszkodzenia człowiek nie jest w stanie ot tak zrobić ręką do miejsca zgięcia stał stół i dopiero po jego wyjeciu zorientowałem się, ze z kanapą jest cos nie tak. Jak widac na pierwszym zdjęciu trudno oszacować z bryły na palecie, że któryś mebel może być uszkodzony. Absolutnie nie mam powodów do tego by własnoręcznie uszkadzać zamówiony za 5000 komplet i potem prosić o jego wymianę. Nie mam też fizycznie możliwości w taki sposób uszkodzić kanapy, zwłaszcza, że jak widać obok stojące meble są jeszcze nie rozpakowane. Co ciekawe, szkło które było mniej więcej włożone do połowy kanapy było nietknięte. Jedyne meble które ucierpiały to właśnie kanapa oraz jeden z foteli (uszkodzenie jest od spodu więc byłbym skłonny je zignorować), nie mogę jednak zignorować takiego uszkodzenia kanapy na której nie można usiąść. Proszę spróbować tak uszkodzić ładunek, bez wózka widłowego korzystając jedynie ludzkiej siły. Może ten tok rozumowania naprowadzi Państwa na miejsce powstania uszkodzenia. Przedmioty przywiózł kurier który kontaktował się ze mną najpierw w celu znalezienia miejsca rozładunku. +48 884 115 166 13:40 widzę mam pierwszy kontakt od kuriera. Podjechal wyladowal palete, i pojechal. Chwile poczekałem z rozpakowywaniem na zonę, następnie odpiąłem białe pasy którymi spiety był caly ladunek, wyjalem jeden fotel i zauwazylem ze w miejscu spięcia ma on przetarty ratan. na szczęście od spodu. Dopiero po wysunieciu z całej bryly ladunku ławy, zwrocilem uwagę na nienaturalnie ułożone poszycie kanapy pod folią i od spodu na skrzywienia i pękniecia ramy o godzinie 14:25 probowalem skontaktować się z biurem u Państwa pod numerem 67 344 20 24 bezskutecznie bo nie ma tam możliwości kontaktu Z osobą która pomogła by rozwiązać tego typu problem Następnie sprobowalem w drugą stronę czyli odebrać kontakt od ktoregos z Panstwa doradcow i nakreslic historię polecono mi kontakt z kurierem Kurier poinformowal mnie bym zglosil oficjalna reklamacje bo on nie może przyjechać gdyż odbiera jakiś ladunek. 15:10 Przygotowałem i wysłałem maila z informacją o uszkodzeniu. Musiałem czekać na odpowiedź 2 tygodnie. I otrzymałem informację. Że trzeba było….. było zareagować pierwszego dnia stanowczo i ściągnąć kuriera do obejrzenia ładunku. Kanapa stoi cały czas w garażu nierozpakowana, jeśli będzie potrzeba więcej zdjęć chętnie załączę więcej zdjęć. Teraz mijają kolejne dwa tygodnie i nadal jestem pozostawiony bez możliwości korzystania z zakupionego przedmiotu oraz bez informacji o dalszym procesie reklamacyjnym. Wybrana forma preferowanego rozpatrzenia reklamacji: Wymiana pojedynczych elementów produktu Obecnie uważam, iż odstąpienie od umowy także było by satysfakcjonującym mnie rozwiązaniem, gdyż połowę sezonu przemęczyłem się bez korzystania z zamówionej kanapy.
Wymiana , Odstąpienie od umowy
UZNANO
Kontakt z działem reklamacji maksymalnie utrudniony, wyłącznie maile na które dział odpowiada min. a nie max w interwałach 14 dniowych (nie licząc autorespondera) Po oficjalnym odwołaniu się od decyzji w sprawie reklamacji i wyznaczeniu tygodniowego terminu na określenie finalnego stanowiska (po uprzedniej 3 miesięcznej ciszy w sprawie) poproszone o odesłanie kompletu i zwrócono środki.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.