zgłoszenie 1923/2021/Euro-Net Sp.z.o.o

dodał:

Marzena
ulica Muszkieterów 15, 02-275 Warszawa Nip 527-00-05-984
odkurzacz automatyczny Roomba E5
Gwarancja
7305969806
2019-03-23
2021-03-10
Nie naprawiono zgłoszoną wadę, mimo, że urządzenie było na gwarancji. Nie poinformował sklep dlaczego nie naprawią, co jest naprawdę popsute. Poszkodowany klient dzwonił do Gdyni gdzie wysłano sprzęt i tam poinformowano, że sklep nie kazał naprawić, a koszt naprawy byłby 120 zł. i trzeba było usunąć nadmierną ilość włosów. Dodam, że podczas reklamacji sprzętu w Kaliszu w galerii Amber zaznaczyłam, że zapłacę za naprawę, gdyby to leżało w mojej intencji, nikt przed wysłaniem do mnie nie spytał o to, popsuty sprzęt trafił do mnie, to szczyt kultury i odpowiedzialności..
Naprawa
NIE UZNANO
Proszę o jak najszybsze rozwiązanie sprawy zaniedbanej z Państwa strony- osoby, które mnie obsługiwała w galerii Amber

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.