zgłoszenie 1757/2021/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Paweł
euro.com.pl
telefon Xiaomi Redmi Note 9 Pro
Rękojmia
7305479472
2020-11-11
2020-11-30
Telefon od samego początku samoistnie restartuje się bez konkretnej przyczyny; czasem nawet zupełnie nieużywany. Uniemożliwia to jego normalne użytkowanie. Poprawy nie przyniosły: aktualizacja oprogramowania do najnowszych wersji, przywracanie ustawień fabrycznych, wymiana karty SIM na nową. Wydaje się, iż wada dotyczy partii telefonów (wynika to też z opinii pod produktem na stronie sklepu i z lektury for intern.),
Odstąpienie od umowy
UZNANO
Update2: po kilku dniach reklamacja uznana. Update: Druga reklamacja w toku. Do zgłoszenia dołączona płyta CD z nagraniami restartów w wielu sytuacjach (żeby to dotarło do serwisu, bo mam wrażenie że poprzednie nagranie nie dotarło) oraz dokładny opis problemu (formularz na stronie www sklepu pozwala tylko na 500 znaków) Do zgłoszenia załączony był film pokazujący restart telefonu. Odpowiedź sklepu: "Przeprowadzona weryfikacja podanej w zgłoszeniu reklamacyjnym wady towaru nie potwierdziła jej występowania. Reklamowany towar jest zgodny z umową, wolny od wad, za które Sprzedawca ponosi odpowiedzialność. W zaistniałych okolicznościach nie jest możliwe załatwienie reklamacji w oczekiwany sposób". Do reklamacji zostało napisane odwołanie wnoszące o ponowne rozpatrzenie reklamacji, poprzez domniemanie że serwis nie sprawdził telefonu w warunkach normalnego użytkowania (z kartą SIM, korzystając ze standardowych aplikacji) oraz wskazujące że sklep posiada wiedzę o wadliwej partii produktu (linki m.in. do opinii w sklepie internetowym). Odpowiedź: "Uprzejmie wyjaśniamy, że sprzedawca nie ma podstaw do kwestionowania opinii autoryzowanego serwisu producenta. Urządzenie zostało w serwisie poddane szczegółowym testom, które nie wykazały nieprawidłowości w działaniu. Zgodnie z opinią serwisu urządzenie jest zgodne ze specyfikacją producenta.". Stwierdziłem: trudno, odbiorę telefon i zrobię porządniejszą dokumentację wadliwego działania, ew. poproszę o ekspertyzę rzeczoznawcy.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.