zgłoszenie 1637/2020/Leroy Merlin Polska sp. z o.o.

dodał:

Katarzyna
Modlińska 8;03-216 Białołęka Warszawa
Deska sedesowa
Gwarancja
02/5171/2020
2020-07-27
2020-11-26
W dniu 27.07.2020 dokonałam zakupu zestawu podtynkowego WC CHRONOS ROCA w kwocie 899zl. Zestaw składał się z 2 opakowań do których nie mogłam zajrzeć podczas zakupów. Nieuprzejma Pani z obsługi o imieniu Barbara poinformowała nas ze nie może otwierać opakowań nawet w celu sprawdzenia ich zawartości. Co było nieprawdą poniewaz pudełka były mocno poniszczone i porozrywane. Niestety nie mając doświadczenia w robieniu zakupów budowlanych oraz prawach konsumenta nie domagalismy się stanowczo sprawdzenia co dokładnie znajduje się w opakowaniach. W związku z tym, że remont zaczęliśmy w listopadzie, dopiero podczas montażu zauważyliśmy, że nie byliśmy pierwszymi osobami otwierającymi te opakowania. Zestaw zawierał uszkodzoną deskę, która zareklamowalam kolejnego dnia roboczego tj. 26.11.2020r. Kolejnego dnia otrzymalam wiadomość SMS o treści nieuznanej reklamacji z przyczyny mechanicznego uszkodzenia. Zgadzam sie ze uszkodzenie deski bylo mechaniczne jednak nie z mojej winy lecz zaistnialo przed dokonaniem przeze mnie zakupu. Sklep sprzedal wadliwy i uszkodzony towar co jest skandalem i jawnym oszustwem. Kupując towar pełnowartościowy domagam się sprawnego i kompletnego produktu znajdującego się w szczelnie zamkniętym fabrycznie opakowaniu. Poza tym obrażona obsługa stanowiska powinna była sprawdzić na moją prośbę zawartość opakowań. Niestety tego nie zrobiła, a ja otrzymałam zepsuty towar ktory sama muszę naprawić. Proszę raz jeszcze o ponowne rozpatrzenie niesłusznie odrzucone reklamacji oraz wymiane deski na nową
Wymiana
NIE UZNANO

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.