zgłoszenie 1381/2020/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Piotr
ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa
Samsung A9 2018
Gwarancja
7305198889
2018-10-22
2020-09-14
Wykryto komunikat o wystąpieniu wilgoci w gnieździe ładowania. Pomimo prób włączania i wyłączania telefonu oraz osuszenia gniazda, problem nie zniknął. W zaistniałej sytuacji brak możliwości podładowania. Ponadto nie działa podłączenie urządzenia do komputera
Naprawa
W TOKU

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.