zgłoszenie 1290/2020/OleOle.pl (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Paulina
oleole.pl
patelnia Tefal Everest
Rękojmia
7304698172
2020-05-06
2020-05-11
Patelnia została dostarczona wgnieciona.
Wymiana , Odstąpienie od umowy
UZNANO
Patelnia dostarczona wgnieciona i niezabezpieczona do przesyłki. Reklamacja rozpatrywana od 3 miesięcy. Po około 2 tygodniach od zgłoszenia sklep wysłał kuriera po odbiór patelni na nieprawidłowy adres. O prawidłowym adresie - tym samym na który była zamawiana patelnia - informowałam sklep poprzez e - mail oraz telefonicznie. Na e-maile nie odpowiadają. Na infolinii po kilku próbach i godzinnym czekaniu na połączenie nie uzyskałam żadnej pomocy. Dnia 29.07.2020 r. odesłałam towar do sklepu wraz z dokumentami reklamacyjnymi ponosząc dodatkowe koszty przesyłki. Do tej pory brak jakiejkolwiek reakcji/odpowiedzi ze strony sklepu. Aktualizacja: Informacja o pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji została przesłana mejlowo 2 dni po zarejestrowaniu w serwisie czyuzna.pl. Reklamacja zakończyła się zwrotem środków.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.