zgłoszenie 1289/2020/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Adam
Katowice galeria katowicka ul. 3 mają 40
Laptop Thinkpad E15
Rękojmia
7305077017
2020-06-18
2020-08-13
Zakupiłem laptop Lenovo. Laptop jest wyposażony w program do zabezpieczenia baterii przed jej zużywaniem. Tymczasem został wyłączony i ta funkcja nie działa od początku. Wsparcie lenovo nie potrafi sobie poradadzic za każdym razem słyszy się co innego po niecalych dwóch miesiącach bateria się zużyła i zamiast pracować 10 godzin jak w opisie pracuje 3 godziny, Ucieka jej pojemność po nocy o 15 procent Jest to niezgodne z umową bo kupiłem laptopa z oprogramowaniem lenovo które nie działa na laptopie lenovo. Każdy konsultant Lenovo mówi co innego laptop robił się głośny. Euro agd poinformował mnie ze ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji a po 14 dniach może wysjac laptopa du serwisu, tak mnie poinformowano. Zatem od razu muszę się przygotować na długi czas z tego co zrozumiałem. Jednakże w protokole nie zapisano śladów użytkowania i uszkodzeń, co potwierdza. Ze nie ja go uszkodziłem dodam tylko że laptop miał tylko 11 cykli ładowań jest nowy. Problem w tym że obecnie w czasach pandemii zostałem bez narzędzia do pracy. Czekam na wynik. Jestem zawiedziony praca laptopa. Wolę odstspic od umowy i odzyskać pieniądze bo usterki są duże a nie są uszkodzeniem mechanicznym a wadą istotna bo bateria nie pozwala na pracę dodam tylko że bateria ma zerowy procent zużycia według programów diagnostycznych
Naprawa
UZNANO
Czekam na odpowiedź napisałem też na maila do sklepu EURO AGD. Na fotografiach widać w jak dobrym stanie technicznym jest laptop. Euro dzisiaj dnia 20 sierpnia twierdzi że sprzęt jest w serwisie COMP SERWIS I jest prowadzona diagnostyka a serwis COMP SERWIS po telefonie syna nie widzi laptopa w systemie prosimy o pomoc laptop uszkodzony nie trzyma mocy a EURO nic z tego nie robi sobie

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.