zgłoszenie 1286/2020/Deichmann Obuwie Sp. z o.o.

dodał:

Daria
ul. Lotnicza 12, 54-155 Wrocław
obuwie nike
Rękojmia
11/07
2019-05-17
2020-07-18
przetarcia materiału wierzchniego po bokach
Naprawa , Wymiana , Odstąpienie od umowy
NIE UZNANO
Buty użytkowane przez moją córkę, materiał poprzecierał się na każdym bucie w identycznym miejscu, nie z winy użytkowania, buty nie posiadają uszkodzeń podeszwy, nosków, wkładki, języka, sznurówek czy zapiętek, jednak w uzasadnieniu napisano, że "obuwie posiada liczne wady mechaniczne spowodowane przez użytkownika w trakcie eksploatacji nie podlegające reklamacji". Zmieniłam żądania reklamacyjne (naprawa, wymiana lub zwrot pieniędzy) i wysłałam ponownie zdjęcia butów i kopię protokołu reklamacyjnego tym razem do sklepu głównego (przez internet), w odpowiedzi otrzymałam informację "Szanowna Pani, w odpowiedzi na poniższą wiadomość informujemy, że w przedmiotowej sprawie decyzja w imieniu Deichmann - Obuwie Sp. z o.o. została już podjęta przez upoważnionych i odpowiednio przeszkolonych pracowników sklepów. Ponieważ przepisy prawa nie regulują „trybu odwoławczego”, decyzję tę uznajemy za obowiązującą. Natomiast po szczegółowym przeanalizowaniu dołączonej korespondencji oraz zdjęć, uważamy, że decyzja wydana przez kierownika sklepu jest adekwatna do reklamowanego towaru. Naszym zdaniem reklamowane usterki nie tkwiły w towarze w chwili wydania, a powstały w sposób mechaniczny, tj. poprzez zahaczenia oraz otarcia, w toku ponad rocznej eksploatacji. Przykro nam, ale za tego typu usterki sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności.". Rozumiem, że w tej sytuacji buty oceniał kierownik sklepu a nie rzeczoznawca a do tego w sytuacji, gdy reklamacja została odrzucona nie ma możliwości odwoływania się od decyzji, bo "w przedmiotowej sprawie decyzja w imieniu Deichmann - Obuwie Sp. z o.o. została już podjęta przez upoważnionych i odpowiednio przeszkolonych pracowników sklepów. Ponieważ przepisy prawa nie regulują „trybu odwoławczego”, decyzję tę uznajemy za obowiązującą." Czyli jednym słowem: płać i płacz...

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.