zgłoszenie 1278/2020/RTV Euro AGD (Euro-net sp. z o.o.)

dodał:

Bartłomiej
ul. Muszkieterów 15, 02-273 Warszawa
Lodówka Amica FY418.4DFCX
Rękojmia
7304964721
2018-09-18
2020-07-14
Uległa perforacji szyna po której porusza się dolna szuflada, co utrudnia jej wysuwanie. Naruszona została szczelność lodówki od wewnątrz.
Naprawa , Wymiana
NIE UZNANO
Lodówka oprócz gwarancji jest również objęta ubezpieczeniem (pakiet rozszerzony), W pierwszym kroku uszkodzenie zgłosiłem z tytułu ubezpieczenia. Przyjechał serwisant dokonał oględzin i stwierdził: " Powód usterki:::wada materiału". Z racji, że lodówka jest jeszcze na gwarancji, zgłoszenie z tytułu polisy zostało odrzucone. Jak tylko dostałem tą informacje(telefon na infolinie), zgłosiłem usterkę z tytułu rękojmi. Zostałem poproszony o zrobienie zdjęcia usterki i przesłanie, co też zrobiłem. W dniu 28.07 dostałem email z następująca informacją: "Informuję, że nie możemy uwzględnić zgłoszonej reklamacji. Widoczne uszkodzenie ma charakter mechaniczny. " W odpowiedzi poprosiłem dział ubezpieczeń (ubezpieczenia@euro.com.pl) o przesłanie do mnie i do wiadomości działu reklamacji skanu sporządzonej ekspertyzy. Dział ubezpieczeń w kolejnym dniu zgodnie z moją prośbą przesłał ekspertyzę wraz informacją, iż stwierdzono wadę materiałową. Od tego czasu próbuje się dowiedzieć co dalej się dzieje z moim zgłoszeniem. Na infolinii dostaje informację, że jest ono aktywne ale brak jest jakichkolwiek dokładniejszych informacji, sprawdzając na stronie (www.euro.com.pl) po nr sprawy wyświetla się informacja, że jest rozwiązane. Po zalogowaniu, chcąc wejść w opcje "Historia reklamacji ...", na środku ekranu pojawia się baner i nie możliwości odczytać danych (niezależnie od przeglądarki czy systemu). W sumie to na ten moment nie jestem wstanie jednoznacznie określić stanu reklamacji, Jedna firma dwa zespoły, odmienne opinie, jedna na podstawie zdjęcia (wina użytkownika), druga na podstawie ekspertyzy zrobionej na zlecenie jak rozumiem EURO-net (wada materiału).

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.