zgłoszenie 1207/2020/Beko S.A.

dodał:

Sławomir
02-819 Warszawa, Puławska 366
Suszarka
Gwarancja
69767905 (Numer Sprawy)
2020-02-02
2020-07-02
Suszarka po 5 miesiącach użytkowania wyłączyła się po wybraniu programu szuszenia i naciśnięciu przycisku "Start". Od tego momentu suszarka nie chce się już ponownie włączyć.
Naprawa
UZNANO
Suszarka zakupiona w RTV Euro AGD, używana 2x w tygodniu. Zepsuła się po 5 miesiącach. Będę informował o terminach i kolejnych działaniach ze strony producenta Beko i serwisu gwarancyjnego. Staus: 02.07.2020 - Zgłoszenie usterki, oczekiwanie na kontakt ze strony serwisu. 03.07.2020 - Serwis skontaktował się, wizyta umówiona na 07.07.2020 07.07.2020 - Serwisant przybył o umówionej godzinie, Przyniósł ze sobą cześć - panel z programatorem. W ciągu 25 minut wymienił część i suszarka znów działa. Złożyłem jeden podpis celem potwierdzenia naprawy. Uważam, że można polecić.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.