zgłoszenie 1201/2020/Orange Polska S.A.

dodał:

Katarzyna
Internet mobilny
Gwarancja
1556400607
2020-04-07
2020-06-24
usługa internetu mobilnego nie działa prawidłowo, podczas korzystania połączenie jest regularnie przerywane, nie ma możliwości sprawdzenia poczty czy strony banku, prędkość internetu jest niska.
Odstąpienie od umowy
NIE UZNANO
Firma Orange twierdzi, że problemy są przejściowe (trwają od kwietnia) i są spowodowane pandemią Covid, co nie stanowi podstawy do odstąpienia od umowy, mimo, że firma nie zapewnia dostawy internetu zgodnego z zawartą umową.

Udostępnij na:


czy na pewno chcesz usunąć reklamację?

Pamiętaj, usuwając nie będziesz mógł cofnąć zmian.

Sprawdź firmę


Jeżeli zaznaczysz opcję „Powiadom” serwis automatycznie
poinformuje dział obsługi klienta Adresata Reklamacji o dodaniu
Twojej reklamacji do ogólnodostępnej bazy reklamacji czyuzna.pl.